26-04-2019 12:38
27-04-2019 08:35
W sytuacji kiedy podepniesz kartę Visa zbliżeniową do konta w EUR i płatność będzie w tej walucie - pieniądze pobierzemy z konta w EUR.
Wyjątkiem będą sytuacje kiedy:
* na koncie walutowym nie będziesz miała wystarczającej ilości środków (wtedy płatność zrealizujemy z konta w PLN, pojawi się również prowizja w wysokości 3% kwoty transakcji),
* karta nie będzie podpięta do konta walutowego (możesz to sprawdzić po zalogowaniu się do swojej bankowości: Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Visa zbliżeniowa/Podłącz konta walutowe).
Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz mogła płacić kartą w walucie EUR, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |