Odpowiedz

Płatność za granicą

Witam,

Mam taki problem, posiadam konto walutowe, które jest podpięte do mojego konta złotowkowego (visa debit) Jestem za granicą i płatności do tej pory przebiegały pomyślnie, aż do dziś. Dzisiaj nie można już było płacić kartą, na terminalu wyskoczył błąd. Wypłacić pieniędzy z konta walutowego też nie można było, bo bankomat widział tylko złotówkowe i z tego chciał przeliczać na EUR i wypłacić. Co jest nie tak?
Odpowiedz
0 Lajków
darianemo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 656 wyświetleń)

Re: Płatność za granicą

W sytuacji kiedy podepniesz kartę Visa zbliżeniową do konta w EUR i płatność będzie w tej walucie - pieniądze pobierzemy z konta w EUR. 
Wyjątkiem będą sytuacje kiedy:

* na koncie walutowym nie będziesz miała wystarczającej ilości środków (wtedy płatność zrealizujemy z konta w PLN, pojawi się również prowizja w wysokości 3% kwoty transakcji),
* karta nie będzie podpięta do konta walutowego (możesz to sprawdzić po zalogowaniu się do swojej bankowości: Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Visa zbliżeniowa/Podłącz konta walutowe).

Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz mogła płacić kartą w walucie EUR, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 620 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy