Płatności

Odpowiedz

Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Witam

 

Jak w temacie. Nie działa płatność zbliżeniowa zarówno kartą jak i telefonem. Wszystko ustawienie na koncie prawidłowe, zatem karta VISA (zbliżeniowa) została na wniosek pracownika lokalnej placówki ING wymieniona na nową. Po jej wymianie problem pozostał. Każda próba zapłacenia zbliżeniowo czy to kartą, czy to telefonem kończy się niepowodzeniem. Co robić? 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 1 z 7 (17 992 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

@Boch Proszę, sprawdź w Moim ING w szczegółach swojej karty, czy funkcję zbliżeniową na karcie masz włączoną. Jeśli nie, to włącz ją. Jeśli to nie pomoże, to chciałbym Ci bardziej pomóc, natomiast przez forum nie mamy dostępu do danych w systemie. W tej sytuacji napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do konta. Specjaliści sprawdzą dla Ciebie te informacje w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
598
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 7 (17 965 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Oczywiście, że mam włączone płatności zbliżeniowe. Test karty przyłożonej do telefonu wypada pozytywnie. Przed chwilą dostałem komunikat "dymek" u góry ekranu o treści "aby w pełni włączyć..." Podejrzewam że chodziło właśnie o płatności zbliżeniowe, ale po kliknięciu w komunikat i uruchomieniu się aplikacji Moje ING nie widzę nic co jeszcze musiałby zmienić. Poniżej zrzut ekranu przedstawiający włączoną funkcję zbliżeniową

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 7 (17 959 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby cokolwiek dla Ciebie sprawdzić. Proszę, żebyś w tej sprawie do nas zadzwonił (32 357 00 12) lub napisał na czacie po zalogowaniu się do Mojego ING. Sprawdzimy to.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (17 921 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

16 lipca na moim telefonie pojawiła się wiadomość systemowa z aplikacji Moje ING o treści jak w załączniku. Po wykonaniu transakcji kartą z użyciem PIN (karta wsunięta do terminala) transakcje zbliżeniowe kartą zaczęły działać. Dziwne jest to, że podobnych transakcji z nr PIN wykonałem wcześniej nową kartą kilka, a płatności zbliżeniowe nie zadziałały. Być może to jakaś bezwładność systemu bankowego, nie wiem... Sprawdzę jeszcze płatności zbliżeniowe przy użyciu telefonu. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 5 z 7 (17 890 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Płatność telefonem również działa. Nie wiem tylko skąd ten kilkudniowy opór materii co do płatności zbliżeniowych. Temat do zamknięcia.
Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 6 z 7 (17 875 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Dziękuję, że dałeś nam znać, że płatności zbliżeniowe już u Ciebie działają. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (17 826 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kiedy dotrze nowa karta?

Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w

...

25-01-2025
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy