Płatności

Odpowiedz

Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Witam

 

Jak w temacie. Nie działa płatność zbliżeniowa zarówno kartą jak i telefonem. Wszystko ustawienie na koncie prawidłowe, zatem karta VISA (zbliżeniowa) została na wniosek pracownika lokalnej placówki ING wymieniona na nową. Po jej wymianie problem pozostał. Każda próba zapłacenia zbliżeniowo czy to kartą, czy to telefonem kończy się niepowodzeniem. Co robić? 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 1 z 7 (17 376 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

@Boch Proszę, sprawdź w Moim ING w szczegółach swojej karty, czy funkcję zbliżeniową na karcie masz włączoną. Jeśli nie, to włącz ją. Jeśli to nie pomoże, to chciałbym Ci bardziej pomóc, natomiast przez forum nie mamy dostępu do danych w systemie. W tej sytuacji napisz do nas na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do konta. Specjaliści sprawdzą dla Ciebie te informacje w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 7 (17 349 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Oczywiście, że mam włączone płatności zbliżeniowe. Test karty przyłożonej do telefonu wypada pozytywnie. Przed chwilą dostałem komunikat "dymek" u góry ekranu o treści "aby w pełni włączyć..." Podejrzewam że chodziło właśnie o płatności zbliżeniowe, ale po kliknięciu w komunikat i uruchomieniu się aplikacji Moje ING nie widzę nic co jeszcze musiałby zmienić. Poniżej zrzut ekranu przedstawiający włączoną funkcję zbliżeniową

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 3 z 7 (17 343 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby cokolwiek dla Ciebie sprawdzić. Proszę, żebyś w tej sprawie do nas zadzwonił (32 357 00 12) lub napisał na czacie po zalogowaniu się do Mojego ING. Sprawdzimy to.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (17 305 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

16 lipca na moim telefonie pojawiła się wiadomość systemowa z aplikacji Moje ING o treści jak w załączniku. Po wykonaniu transakcji kartą z użyciem PIN (karta wsunięta do terminala) transakcje zbliżeniowe kartą zaczęły działać. Dziwne jest to, że podobnych transakcji z nr PIN wykonałem wcześniej nową kartą kilka, a płatności zbliżeniowe nie zadziałały. Być może to jakaś bezwładność systemu bankowego, nie wiem... Sprawdzę jeszcze płatności zbliżeniowe przy użyciu telefonu. 

Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 5 z 7 (17 274 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Płatność telefonem również działa. Nie wiem tylko skąd ten kilkudniowy opór materii co do płatności zbliżeniowych. Temat do zamknięcia.
Odpowiedz
0 Lajków
Boch
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
13-04-2020
Wiadomość 6 z 7 (17 259 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Dziękuję, że dałeś nam znać, że płatności zbliżeniowe już u Ciebie działają. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (17 210 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy