Płatności

Odpowiedz

Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Witam,

próbowałam dzisiaj zapłacić kartą (zarówno zbliżeniowo, jak normalnie) w jednym z walijskich sklepów.

Transakcja została odrzucona.

Podobnym niepowodzeniem zakończyły się próby wypłacenia gotówki w kilku bankomatach  - wyświetlały błąd o braku środków na koncie (bzdura) bądź braku autoryzacji od banku.

Z tego co wyczytałam w internecie powinno być możliwe płacenie polską visą (z narzutem 3%).

Czy muszę założyć konto walutowe i podłączyć je do karty zbliżeniowej, by móc płacić w UK? A może powinnam zmienić typ konta bądź pogrzebać w ustawieniach?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

L

 

Odpowiedz
0 Lajków
Lirazel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (11 850 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Sprawdź, czy ustaliłaś prawidłowe limity swojej karty do transakcji zagranicznych:

 

  • w Moim ING: Moje finanse - karta - Limity transakcyjne,
  • telefonicznie: +48 32 357 00 12.

 

Jeżeli limit jest ustawiony na 0 lub poniżej kwoty, którą próbowałaś wypłacić, transakcja będzie odrzucona. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (11 838 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Faktycznie miałam limit transakcji zagranicznych ustawiony na 0. Po zmianie niestetu sytuacja się nie zmieniła... bankomat nadal odmówił posłuszeństwa. Fakt, że była niedziela, mógł mieć znaczenie?
Odpowiedz
0 Lajków
Lirazel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (11 803 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Zmiana limitów karty płatniczej do konta jest realizowana bez względu na dzień tygodnia i godzinę. Prawdopodobnie przyczyna była inna. Przez forum niestety tego nie sprawdzę. Proszę skontaktuj się z naszą infolinią kart pod numerem 32 357 00 12. Nasi doradcy zerkną dlaczego nie mogłaś skorzystać ze swojej karty.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (11 741 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.

08-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...

W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił

...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie prz...

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy