Płatności

Odpowiedz

Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Witam,

próbowałam dzisiaj zapłacić kartą (zarówno zbliżeniowo, jak normalnie) w jednym z walijskich sklepów.

Transakcja została odrzucona.

Podobnym niepowodzeniem zakończyły się próby wypłacenia gotówki w kilku bankomatach  - wyświetlały błąd o braku środków na koncie (bzdura) bądź braku autoryzacji od banku.

Z tego co wyczytałam w internecie powinno być możliwe płacenie polską visą (z narzutem 3%).

Czy muszę założyć konto walutowe i podłączyć je do karty zbliżeniowej, by móc płacić w UK? A może powinnam zmienić typ konta bądź pogrzebać w ustawieniach?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

L

 

Odpowiedz
0 Lajków
Lirazel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (10 757 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Sprawdź, czy ustaliłaś prawidłowe limity swojej karty do transakcji zagranicznych:

 

  • w Moim ING: Moje finanse - karta - Limity transakcyjne,
  • telefonicznie: +48 32 357 00 12.

 

Jeżeli limit jest ustawiony na 0 lub poniżej kwoty, którą próbowałaś wypłacić, transakcja będzie odrzucona. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (10 745 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Faktycznie miałam limit transakcji zagranicznych ustawiony na 0. Po zmianie niestetu sytuacja się nie zmieniła... bankomat nadal odmówił posłuszeństwa. Fakt, że była niedziela, mógł mieć znaczenie?
Odpowiedz
0 Lajków
Lirazel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (10 710 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Zmiana limitów karty płatniczej do konta jest realizowana bez względu na dzień tygodnia i godzinę. Prawdopodobnie przyczyna była inna. Przez forum niestety tego nie sprawdzę. Proszę skontaktuj się z naszą infolinią kart pod numerem 32 357 00 12. Nasi doradcy zerkną dlaczego nie mogłaś skorzystać ze swojej karty.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (10 648 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Dzień dobry, czy dalej, w marcu 2025 bank ING nie ma zamiaru wprowadzenia xiaomi pay?

19-03-2025
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Odgrzebując temat - 15 marca tego roku, na stronach Komputer Świat pojawił się artykuł o tytule: "Pan Dariusz dostał pieniądze Blikiem od nieznajomego. Nie zwrócił ich [LIST DO REDAKCJI]". Traktuje on

...

19-03-2025
Re.: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

Ale jeśli Urzędy Skarbowe nie wymagają, aby przelew na mikrorachunki podatkowe był specjalnym przelewem podatkowym i może to być zwykły przelewem to chociaż nie powinna być blokowana możliwość ustanow...

19-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy