Płatności

Odpowiedz

Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Witam,

próbowałam dzisiaj zapłacić kartą (zarówno zbliżeniowo, jak normalnie) w jednym z walijskich sklepów.

Transakcja została odrzucona.

Podobnym niepowodzeniem zakończyły się próby wypłacenia gotówki w kilku bankomatach  - wyświetlały błąd o braku środków na koncie (bzdura) bądź braku autoryzacji od banku.

Z tego co wyczytałam w internecie powinno być możliwe płacenie polską visą (z narzutem 3%).

Czy muszę założyć konto walutowe i podłączyć je do karty zbliżeniowej, by móc płacić w UK? A może powinnam zmienić typ konta bądź pogrzebać w ustawieniach?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

L

 

Odpowiedz
0 Lajków
Lirazel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (9 982 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Sprawdź, czy ustaliłaś prawidłowe limity swojej karty do transakcji zagranicznych:

 

  • w Moim ING: Moje finanse - karta - Limity transakcyjne,
  • telefonicznie: +48 32 357 00 12.

 

Jeżeli limit jest ustawiony na 0 lub poniżej kwoty, którą próbowałaś wypłacić, transakcja będzie odrzucona. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (9 970 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Faktycznie miałam limit transakcji zagranicznych ustawiony na 0. Po zmianie niestetu sytuacja się nie zmieniła... bankomat nadal odmówił posłuszeństwa. Fakt, że była niedziela, mógł mieć znaczenie?
Odpowiedz
0 Lajków
Lirazel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (9 935 wyświetleń)

Re.: Konto Direct i ING VISA Zbliżeniowa - płatność kartą w GBP oraz bankomaty (UK)

Zmiana limitów karty płatniczej do konta jest realizowana bez względu na dzień tygodnia i godzinę. Prawdopodobnie przyczyna była inna. Przez forum niestety tego nie sprawdzę. Proszę skontaktuj się z naszą infolinią kart pod numerem 32 357 00 12. Nasi doradcy zerkną dlaczego nie mogłaś skorzystać ze swojej karty.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (9 873 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aktualny Czas wydania decyzji

Moj wniosek złożony 25 lipca i dalej na pkt 2. Juz raz chcieli papiery ktore i tak mają. Tragedia 

01-09-2024
Re: BLIK a bankomaty

No właśnie czytałem, że PEKAO ma jakieś systemy archaiczne. Ale ludzie i tak chwalą.

PKO BP przynajmniej ma nowy system (kilka lat temu stworzony) i dla tych co nie wiedzą, BLIK powstał w oparciu o sys

...

31-08-2024
Re: BLIK a bankomaty

Ja ofertę Pekao znam, korzystałem z konta u nich. Problem w tym, że oferta to nie wszystko. A Pekao technologicznie i w przypadku podejścia do klienta leży i kwiczy.

To bank z procedurami z przed 20-30

...

31-08-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy