Odpowiedz

Brak przelewu

Witam chciałem się dowiedzieć co zrobić w przypadku kiedy 22 kwietnia złożyłem wniosek o zasiłek pogrzebowy w zusie (za pogrzeb zapłaciłem własnymi środkami)pani poinformowała mnie ze przelew będzie realizowany 27 kwietnia ja jeszcze nie miałem konta w Polsce (od miesiąca mam w ING)podałem konto żony do dziś nie mam pieniędzy żona twierdzi że przelewu nie dostała bylem w zusie i panie jedynie mnie poinformowała że przelew wyszedł nie wrócił nie został zablokowany ani wstrzymany,wiem że żona kręci ale jak mam jej to udowodnić nie mam dostępu do jej konta ona do banku nie chce iść czy mozna to jakoś sprawdzić czy tylko zostaje policja albo prokuratura.Wiem że to brzmi śmiesznie ale nie stety,nie wiem co robić.
Odpowiedz
0 Lajków
PIKOL3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (720 wyświetleń)

Re: Brak przelewu

@PIKOL3 W tej sytuacji najlepiej będzie, gdy porozmawiasz jeszcze raz z żoną. Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z ZUS z zapytaniem, czy oni mogą w tej sprawie pomóc. Jeśli nie, to pozostanie Ci zgłoszenie na policji o przywłaszczeniu tych pieniędzy przez Twoją żonę. Mam nadzieję, że tę sprawę wyjaśnisz pozytywnie bez dodatkowych zgłoszeń.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
397
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (628 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy