Odpowiedz

Brak przelewu

Witam chciałem się dowiedzieć co zrobić w przypadku kiedy 22 kwietnia złożyłem wniosek o zasiłek pogrzebowy w zusie (za pogrzeb zapłaciłem własnymi środkami)pani poinformowała mnie ze przelew będzie realizowany 27 kwietnia ja jeszcze nie miałem konta w Polsce (od miesiąca mam w ING)podałem konto żony do dziś nie mam pieniędzy żona twierdzi że przelewu nie dostała bylem w zusie i panie jedynie mnie poinformowała że przelew wyszedł nie wrócił nie został zablokowany ani wstrzymany,wiem że żona kręci ale jak mam jej to udowodnić nie mam dostępu do jej konta ona do banku nie chce iść czy mozna to jakoś sprawdzić czy tylko zostaje policja albo prokuratura.Wiem że to brzmi śmiesznie ale nie stety,nie wiem co robić.
Odpowiedz
0 Lajków
PIKOL3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 576 wyświetleń)

Re: Brak przelewu

@PIKOL3 W tej sytuacji najlepiej będzie, gdy porozmawiasz jeszcze raz z żoną. Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z ZUS z zapytaniem, czy oni mogą w tej sprawie pomóc. Jeśli nie, to pozostanie Ci zgłoszenie na policji o przywłaszczeniu tych pieniędzy przez Twoją żonę. Mam nadzieję, że tę sprawę wyjaśnisz pozytywnie bez dodatkowych zgłoszeń.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 484 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy