Odpowiedz

Brak przelewu

Witam chciałem się dowiedzieć co zrobić w przypadku kiedy 22 kwietnia złożyłem wniosek o zasiłek pogrzebowy w zusie (za pogrzeb zapłaciłem własnymi środkami)pani poinformowała mnie ze przelew będzie realizowany 27 kwietnia ja jeszcze nie miałem konta w Polsce (od miesiąca mam w ING)podałem konto żony do dziś nie mam pieniędzy żona twierdzi że przelewu nie dostała bylem w zusie i panie jedynie mnie poinformowała że przelew wyszedł nie wrócił nie został zablokowany ani wstrzymany,wiem że żona kręci ale jak mam jej to udowodnić nie mam dostępu do jej konta ona do banku nie chce iść czy mozna to jakoś sprawdzić czy tylko zostaje policja albo prokuratura.Wiem że to brzmi śmiesznie ale nie stety,nie wiem co robić.
Odpowiedz
0 Lajków
PIKOL3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 425 wyświetleń)

Re: Brak przelewu

@PIKOL3 W tej sytuacji najlepiej będzie, gdy porozmawiasz jeszcze raz z żoną. Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z ZUS z zapytaniem, czy oni mogą w tej sprawie pomóc. Jeśli nie, to pozostanie Ci zgłoszenie na policji o przywłaszczeniu tych pieniędzy przez Twoją żonę. Mam nadzieję, że tę sprawę wyjaśnisz pozytywnie bez dodatkowych zgłoszeń.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
592
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 333 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy