Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Brak przelewu
12-07-2021 23:36
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam chciałem się dowiedzieć co zrobić w przypadku kiedy 22 kwietnia złożyłem wniosek o zasiłek pogrzebowy w zusie (za pogrzeb zapłaciłem własnymi środkami)pani poinformowała mnie ze przelew będzie realizowany 27 kwietnia ja jeszcze nie miałem konta w Polsce (od miesiąca mam w ING)podałem konto żony do dziś nie mam pieniędzy żona twierdzi że przelewu nie dostała bylem w zusie i panie jedynie mnie poinformowała że przelew wyszedł nie wrócił nie został zablokowany ani wstrzymany,wiem że żona kręci ale jak mam jej to udowodnić nie mam dostępu do jej konta ona do banku nie chce iść czy mozna to jakoś sprawdzić czy tylko zostaje policja albo prokuratura.Wiem że to brzmi śmiesznie ale nie stety,nie wiem co robić.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-07-2021 23:45
Re: Brak przelewu
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PIKOL3 W tej sytuacji najlepiej będzie, gdy porozmawiasz jeszcze raz z żoną. Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z ZUS z zapytaniem, czy oni mogą w tej sprawie pomóc. Jeśli nie, to pozostanie Ci zgłoszenie na policji o przywłaszczeniu tych pieniędzy przez Twoją żonę. Mam nadzieję, że tę sprawę wyjaśnisz pozytywnie bez dodatkowych zgłoszeń.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość