21-01-2024 22:42 | Edytowano: 21-01-2024 22:44
Mają Państwo coś skopane w obsłudze próśb o przelew BLIK.
Podczas odbierania próśb od innych użytkowników ING jest wszystko OK, ale schody pojawiają się w momencie odebrania prośby do innego banku.
W zeszłym roku obsługę próśb o przelew BLIK wprowadziło Millennium i tuż po wprowadzeniu tej opcji (błędnie) oskarżyłem ich o problemy. W chwili obecnej to samo jest z Pekao, a więc problem leży po Waszej stronie.
Co jest nie tak? Już tłumaczę. Po otrzymaniu prośby o przelew BLIK z obcego banku mogę ją zaakceptować i odbiorca normalnie dostaje pieniądze. Na mojej liście otrzymanych próśb o przelew w apce ING taka prośba widnieje również jako zrealizowana.
Problem w tym, że w apkach obcych banków taka prośba cały czas wisi jako oczekująca. Skutkuje to tym, że na głównym ekranie apki ING (przed zalogowaniem) mam wielki banner informujący mnie o tym, że czeka na mnie (już zrealizowana) prośba o przelew BLIK.
Tak jak napisałem wcześniej - myślałem, że to wina Millennium, ale to samo dzieje się podczas wysyłania próśb z Pekao, a więc wina za te dziwne zachowanie leży po Waszej stronie.
22-01-2024 20:11
Miło nam, że korzystasz z blika i samej funkcjonalności prośby o przelew BLIK. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Tak, jest to błąd po naszej stronie i wyprowadzimy go w niedługim czasie.
22-01-2024 23:40
Ten błąd istnieje co najmniej od pół roku tylko wtedy myślałem, że wina leży po stronie konkurencyjnego banku. Jeśli problem nie jest rozwiązany co najmniej przez te pół roku to mam rozumieć, że będziecie go rozwiązywali tak samo, jak wprowadzali tryb ciemny? Tzn. nigdy?
06-03-2024 22:52
Minęły ponad dwa miesiące i problem nie jest rozwiązany.
07-03-2024 10:45
Dziękujemy za zgłoszenie. Funkcję o której piszesz naprawiliśmy 06.03 o 10:00. Poprawka działa dla nowych próśb, zachęcamy do sprawdzenia 😊
14-03-2024 01:03
19-03-2024 08:49
Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |