Płatności

Odpowiedz

Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

[ Edytowane ]

Mają Państwo coś skopane w obsłudze próśb o przelew BLIK.

Podczas odbierania próśb od innych użytkowników ING jest wszystko OK, ale schody pojawiają się w momencie odebrania prośby do innego banku.

W zeszłym roku obsługę próśb o przelew BLIK wprowadziło Millennium i tuż po wprowadzeniu tej opcji (błędnie) oskarżyłem ich o problemy. W chwili obecnej to samo jest z Pekao, a więc problem leży po Waszej stronie.

 

Co jest nie tak? Już tłumaczę. Po otrzymaniu prośby o przelew BLIK z obcego banku mogę ją zaakceptować i odbiorca normalnie dostaje pieniądze. Na mojej liście otrzymanych próśb o przelew w apce ING taka prośba widnieje również jako zrealizowana.

Problem w tym, że w apkach obcych banków taka prośba cały czas wisi jako oczekująca. Skutkuje to tym, że na głównym ekranie apki ING (przed zalogowaniem) mam wielki banner informujący mnie o tym, że czeka na mnie (już zrealizowana) prośba o przelew BLIK.

 

Tak jak napisałem wcześniej - myślałem, że to wina Millennium, ale to samo dzieje się podczas wysyłania próśb z Pekao, a więc wina za te dziwne zachowanie leży po Waszej stronie.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
42
02-12-2022
Wiadomość 1 z 7 (3 374 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Miło nam, że korzystasz z blika i samej funkcjonalności prośby o przelew BLIK. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Tak, jest to błąd po naszej stronie i wyprowadzimy go w niedługim czasie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
575
123
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (3 334 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Ten błąd istnieje co najmniej od pół roku tylko wtedy myślałem, że wina leży po stronie konkurencyjnego banku. Jeśli problem nie jest rozwiązany co najmniej przez te pół roku to mam rozumieć, że będziecie go rozwiązywali tak samo, jak wprowadzali tryb ciemny? Tzn. nigdy?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
42
02-12-2022
Wiadomość 3 z 7 (3 315 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Minęły ponad dwa miesiące i problem nie jest rozwiązany.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
42
02-12-2022
Wiadomość 4 z 7 (2 353 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Dziękujemy za zgłoszenie. Funkcję o której piszesz naprawiliśmy 06.03 o 10:00. Poprawka działa dla nowych próśb, zachęcamy do sprawdzenia 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
101
16
14-12-2020
Wiadomość 5 z 7 (2 322 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Sprawdziłem przed chwilą. Jedno naprawiliście, drugie zepsuliście.
O ile prośba wysłana z Millennium jest prawidłowo obsługiwana i przekazujecie do Millennium info, że została zrealizowana tak realizacja takiej samej prośby otrzymanej z mBanku skutkuje statusem „Niedostarczona” u nich podczas gdy ostatnio wszystko było OK…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
42
02-12-2022
Wiadomość 6 z 7 (1 957 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
329
65
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (1 695 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: powiadomienia na iPhonie

Nie mamy możliwości wyłączenia konkretnych powiadomień. Zgłoszę taką sugestię do odpowiedniego zespołu.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy