24-08-2021 19:29
Witam
Dzisiaj w dniu 24.08.2021 około godziny 17:50 wpłacałem pieniądze do wpłatomatu (PLANET CASH) przy ulicy Zagórskiej 220 w Tarnowskich Górach (sklep Tesco).
Wpłacałem kwotę 1800zł w nominałach 7 x 200zł + 4 x 100zł.
W trakcie transakcji wpłatomat się wyłączył , włączył na nowo oddał kartę ale pieniądze się nie zaksięgowały na koncie.
Zgłosiłem reklamacje pod numerem 022527/082021.
Proszę o szybką reklamację, gdyż nie po to wpłacałem pieniądze żeby na te teraz czekać 3 tygodnie.
24-08-2021 19:33
@Rafik87 Przepraszam Cię za tę sytuację i kłopoty z wpłatą pieniędzy na swoje konto. Przekazałem prośbę o przyśpieszenie realizacji zgłoszenia do odpowiedniego zespołu.
25-08-2021 10:53
Jaki jest termin realizacji zgłoszonej przez mnie reklamacji?
25-08-2021 11:05
Numer oraz termin odpowiedzi na reklamację udostępniamy w bankowości elektronicznej, po złożeniu reklamacji.
Złożona przez nas prośba o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji nie zmienia maksymalnego terminu odpowiedzi na nią. Staramy się rozwiązać tę sprawę najszybciej jak to możliwe, a czas jaki mamy na odpowiedź na Twoją reklamację, to maksymalny czas, w którym ta sprawa powinna zostać wyjaśniona.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |