20-08-2021 10:46
Witam,
mam taki problem że został wykonany przelew w bankowości internetowej, w dniu 18/08, na rachunek banku Millenium, a do dziś nie otrzymał go odbiorca i teraz wrócił z powrotem.
Numer sprawdzany wiele razy, wszystko się zgadza, a jednak jest zwrot przelewu.
Jaki może być powód? Czy ktoś sie spotkał z takim problemem?
21-08-2021 09:18
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy Twój przelew w systemie
Niestety przez forum nie mamy wglądu do danych.
Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.
Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można
... 06-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |