20-08-2021 10:46
Witam,
mam taki problem że został wykonany przelew w bankowości internetowej, w dniu 18/08, na rachunek banku Millenium, a do dziś nie otrzymał go odbiorca i teraz wrócił z powrotem.
Numer sprawdzany wiele razy, wszystko się zgadza, a jednak jest zwrot przelewu.
Jaki może być powód? Czy ktoś sie spotkał z takim problemem?
21-08-2021 09:18
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy Twój przelew w systemie
Niestety przez forum nie mamy wglądu do danych.
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |