Odpowiedz

AWARIA WPŁATOMATU

Witam

Dzisiaj w dniu 24.08.2021 około godziny 17:50 wpłacałem pieniądze do wpłatomatu (PLANET CASH)  przy ulicy Zagórskiej 220 w Tarnowskich Górach (sklep Tesco).

Wpłacałem kwotę 1800zł w nominałach 7 x 200zł + 4 x 100zł.

W trakcie transakcji wpłatomat się wyłączył , włączył na nowo oddał kartę ale pieniądze się nie zaksięgowały na koncie.

Zgłosiłem reklamacje pod numerem 022527/082021.

Proszę o szybką reklamację, gdyż nie po to wpłacałem pieniądze żeby na te teraz czekać 3 tygodnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Rafik87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-08-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 637 wyświetleń)

Re: AWARIA WPŁATOMATU

@Rafik87 Przepraszam Cię za tę sytuację i kłopoty z wpłatą pieniędzy na swoje konto. Przekazałem prośbę o przyśpieszenie realizacji zgłoszenia do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 636 wyświetleń)

Re: AWARIA WPŁATOMATU

Jaki jest termin realizacji zgłoszonej przez mnie reklamacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Rafik87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-08-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 596 wyświetleń)

Re: AWARIA WPŁATOMATU

Numer oraz termin odpowiedzi na reklamację udostępniamy w bankowości elektronicznej, po złożeniu reklamacji.

Złożona przez nas prośba o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji nie zmienia maksymalnego terminu odpowiedzi na nią. Staramy się rozwiązać tę sprawę najszybciej jak to możliwe, a czas jaki mamy na odpowiedź na Twoją reklamację, to maksymalny czas, w którym ta sprawa powinna zostać wyjaśniona.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 594 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy