Płatności

Odpowiedz

Zwrot przelewu na konto, pomimo dobrego numeru

Witam,

mam taki problem że został wykonany przelew w bankowości internetowej, w dniu 18/08, na rachunek banku Millenium, a do dziś nie otrzymał go odbiorca i teraz wrócił z powrotem.

Numer sprawdzany wiele razy, wszystko się zgadza, a jednak jest zwrot przelewu.

Jaki może być powód? Czy ktoś sie spotkał z takim problemem?

Odpowiedz
0 Lajków
PrologP
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 042 wyświetleń)

Re: Zwrot przelewu na konto, pomimo dobrego numeru

Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy Twój przelew w systemie Emotikon: Szczęśliwy
Niestety przez forum nie mamy wglądu do danych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
571
123
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 009 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Logowanie biometryczne - Twój telefon nie zna tej sztuczki

Ponowna instalacja rozwiązała problem.

13-06-2024
Re.: Ostatnie prace konserwacyjne.

A może by tak dodać w takim przypadku przycisk "akceptuję ryzyko"i po sprawie. Jak to ma miejsce na niektórych stronach www. Na zabezpieczenia są odp. programy antywirusowe i ich konfiguracja. Niestet

...

13-06-2024
Re.: Ostatnie prace konserwacyjne.

Bardzo ciekawa odpowiedź. Ale przed czym ma ta aktualizacja zapobiec uniemożliwiając mi zalogowanie się, a tutaj na forum już takiej potrzeby nie ma? To jest właśnie konsekwencja schrznienia aktualiza

...

13-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy