Płatności

Odpowiedz

Zwrot przelewu na konto, pomimo dobrego numeru

Witam,

mam taki problem że został wykonany przelew w bankowości internetowej, w dniu 18/08, na rachunek banku Millenium, a do dziś nie otrzymał go odbiorca i teraz wrócił z powrotem.

Numer sprawdzany wiele razy, wszystko się zgadza, a jednak jest zwrot przelewu.

Jaki może być powód? Czy ktoś sie spotkał z takim problemem?

Odpowiedz
0 Lajków
PrologP
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 911 wyświetleń)

Re: Zwrot przelewu na konto, pomimo dobrego numeru

Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy Twój przelew w systemie Emotikon: Szczęśliwy
Niestety przez forum nie mamy wglądu do danych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
606
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 877 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Polecam zrobić to, co ja sam zrobiłem, a mianowicie zmienić bank. Zdaje sobie sprawę, że w ING mają to gdzieś, ale satysfakcja jest po mojej stronie.

22-09-2025
Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

W ogóle tematy z prośbami o zmiany/dodanie funkcjonalności wyglądają jak obsługiwane przez boty. Zazwyczaj jest to jedna odpowiedź "dziękujemy, sprawdzimy / zbadamy / przekażemy do działu..." i tyle. ...

22-09-2025
Re: Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Wy sobie ewidentnie robicie jaja ze swoich klientów, przykro się na to patrzy Emotikon: Mrugający

22-09-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy