20-08-2021 10:46
Witam,
mam taki problem że został wykonany przelew w bankowości internetowej, w dniu 18/08, na rachunek banku Millenium, a do dziś nie otrzymał go odbiorca i teraz wrócił z powrotem.
Numer sprawdzany wiele razy, wszystko się zgadza, a jednak jest zwrot przelewu.
Jaki może być powód? Czy ktoś sie spotkał z takim problemem?
21-08-2021 09:18
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy Twój przelew w systemie
Niestety przez forum nie mamy wglądu do danych.
Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?
https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja
06-09-2024
Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.
06-09-2024Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna
06-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |