Odpowiedz

wyplata pieniedzy z bankomatu

jake sa koszty wypłaty pieniędzy z bankomatu w walucie euro za granicą?Z KARTĄ WIELOWALUTOWA I BEZ
Odpowiedz
0 Lajków
ananimowy
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
69
0
20-01-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 982 wyświetleń)

Re: wyplata pieniedzy z bankomatu

Za wypłatę gotówki z bankomatu za granicą pobieramy prowizję w wysokości 3% kwoty wypłaty. Jak masz kartę wielowalutową Visa Zbliżeniowa podpiętą pod konto w euro, to nie ma przewalutowania. Jeżeli korzystasz z karty mając tylko konto złotówkowe, to dodatkowo przewalutujemy kwotę wypłaty z euro na złotówki. 
 

Możesz uruchomić Pakiet wypłat gotówki za granicą. Jednorazowy koszt to 15 zł. Po aktywacji pakietu, przez 30 dni możesz bezpłatnie wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów poza granicami kraju. 
Pakiet możesz uaktywnić wchodząc do Moje ING. Wybierasz Moje finanse i następnie kartę Visa Zbliżeniowa. Pod informacjami o karcie znajduje się opcja Pakiet wypłat gotówki.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 947 wyświetleń)

Re: wyplata pieniedzy z bankomatu

Czyli podsumowując jeśli mam kartę podpiętą pod konto walutowe to zapłacę tylko prowizję 3% od wypłaty z bankomatu?

Jeśli mam konto w zł to zapłacę za przewalutowanie i dodatkowo 3% prowizji za wypłatę? 

Odpowiedz
0 Lajków
ananimowy
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
69
0
20-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 929 wyświetleń)

Re: wyplata pieniedzy z bankomatu

@ananimowy Wypłacając kartą  Visa  z konta w PLN - przewalutowanie robi Visa po swoim kursie. Do tego jest prowizja w wysokości 3 %. Jeśli masz podłączone konto walutowe, to nie masz przewalutowania, a tylko prowizja, wspomniane 3 %. 

Aby uniknąć tej prowizji, możesz wykupić pakiet wypłat wcześniej opisany. 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (4 879 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy