30-03-2023 08:30
Witam serdecznie i proszę o pomoc .
W dniu wczorajszym chciałam wpłacić pieniądze na konto osobiste we wpłatomacie ING na ul.Brzezińskiej w Łodzi . Wpłatomat przyjął pieniądze , po liczeniu pojawił się komunikat że nie wszystkie banknoty zostały rozpoznane ale kasetka się nie otworzyła tylko komunikat zmienił się na "Awaria wpłatomatu, prosimy skontaktować się z infolinią" . Złożyłam od razu reklamację ale te pieniądze są mi potrzebne na już :/ Ostatniego dnia miesiąca płacę wszystkie swoje zobowiązania i były to wszystkie pieniądze jakie w ogóle mam . Zostałam bez środków do życia , nie mam skąd wziąć tej kwoty żeby zapłacić to co powinnam a czas rozpatrzenia reklamacji to 20.04.2023
30-03-2023 08:33
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Możemy do zespołu reklamacji przesłać prośbę o szybsze rozpatrzenie. Proszę, podaj numer swojej reklamacji.
30-03-2023 08:34
nr zgłoszenia to 122668/032023
30-03-2023 08:38
Dziękuję. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia
30-03-2023 08:39
Dziękuję
30-03-2023 22:10
993 Czy uzyskałaś nowe informacje w sprawie?
13-04-2023 07:52
Dostaje od waszego banku sprzeczne informacje. Otrzymuje na moje konto objęte zajęciem komorniczym rentę sierocą mojego syna . Bank aby zwolnić tą rentę która jest świadczeniem socjalnym poprosił mnie
... 03-12-2024Zgadza się, możesz założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium lub konto Active. Nie musisz mieć zaproszenia do tej oferty.
Jednak w przypadku oferty Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus Max, te
... 02-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |