Odpowiedz

wpłatomat zjadł pieniądze

Witam serdecznie i proszę o pomoc .

W dniu wczorajszym chciałam wpłacić pieniądze na konto osobiste we wpłatomacie ING na ul.Brzezińskiej w Łodzi . Wpłatomat przyjął pieniądze , po liczeniu pojawił się komunikat że nie wszystkie banknoty zostały rozpoznane ale kasetka się nie otworzyła tylko komunikat zmienił się na "Awaria wpłatomatu, prosimy skontaktować się z infolinią" . Złożyłam od razu reklamację ale te pieniądze są mi potrzebne na już :/ Ostatniego dnia miesiąca płacę wszystkie swoje zobowiązania i były to wszystkie pieniądze jakie w ogóle mam . Zostałam bez środków do życia , nie mam skąd wziąć tej kwoty żeby zapłacić to co powinnam a czas rozpatrzenia reklamacji to 20.04.2023

Odpowiedz
0 Lajków
993
993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
30-03-2023
Wiadomość 1 z 7 (5 069 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Możemy do zespołu reklamacji przesłać prośbę o szybsze rozpatrzenie. Proszę, podaj numer swojej reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (5 068 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

nr zgłoszenia to 122668/032023

Odpowiedz
0 Lajków
993
993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
30-03-2023
Wiadomość 3 z 7 (5 066 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

Dziękuję. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (5 060 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

Dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
993
993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
30-03-2023
Wiadomość 5 z 7 (5 058 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

993 Czy uzyskałaś nowe informacje w sprawie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 6 z 7 (5 008 wyświetleń)

Re.: wpłatomat zjadł pieniądze

@993 Czy udało Ci się odzyskać pieniądze? Jestem w takiej samej sytuacji i bardzo się stresuję
Odpowiedz
0 Lajków
LidiaK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
12-04-2023
Wiadomość 7 z 7 (4 485 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy