30-03-2023 08:30
Witam serdecznie i proszę o pomoc .
W dniu wczorajszym chciałam wpłacić pieniądze na konto osobiste we wpłatomacie ING na ul.Brzezińskiej w Łodzi . Wpłatomat przyjął pieniądze , po liczeniu pojawił się komunikat że nie wszystkie banknoty zostały rozpoznane ale kasetka się nie otworzyła tylko komunikat zmienił się na "Awaria wpłatomatu, prosimy skontaktować się z infolinią" . Złożyłam od razu reklamację ale te pieniądze są mi potrzebne na już :/ Ostatniego dnia miesiąca płacę wszystkie swoje zobowiązania i były to wszystkie pieniądze jakie w ogóle mam . Zostałam bez środków do życia , nie mam skąd wziąć tej kwoty żeby zapłacić to co powinnam a czas rozpatrzenia reklamacji to 20.04.2023
30-03-2023 08:33
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Możemy do zespołu reklamacji przesłać prośbę o szybsze rozpatrzenie. Proszę, podaj numer swojej reklamacji.
30-03-2023 08:34
nr zgłoszenia to 122668/032023
30-03-2023 08:38
Dziękuję. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia
30-03-2023 08:39
Dziękuję
30-03-2023 22:10
993 Czy uzyskałaś nowe informacje w sprawie?
13-04-2023 07:52
Czy jak skorzystam z bankomatu za granica to zostana przewalutowane zlotowki czy kwota zostanie pobrana z konta walutowego jezeli skorzystam z karty visa zblizeniowa z podlaczonym kontem w tej walucie
... 09-07-2025Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika, które określamy w komunikacie na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty
... 08-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |