Odpowiedz

wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam,
16 czerwca próbowałam wpłacić pieniądze na konto we wpłatomacie ING w Szczecinie przy ul. Przyjaciół Żołnierza, wpłatomat zakomunikował „awaria modułu wpłat” zabrał pieniądze i oddał tylko kartę, gotówka nie została zaksięgowana na rachunku. Sprawa zgłoszona na infolinie, dostałam informację o przyjęciu zgłoszenia pod numerem 019294/062021. Pani na infolinii przekazała, że pieniądze wpłyną na dniach, dziś jest piątek i nadal ich brak na moim koncie. Czy jest szansa przyspieszyć termin realizacji zgłoszenia szacowany czas to 21 dni kalendarzowych?
Odpowiedz
0 Lajków
Katya82d
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-06-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 384 wyświetleń)

Re: wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przekazałem Twoją prośbę o przyspieszenie reklamacji do naszych analityków. Trzymam kciuki, aby to pozwoliło na skrócenie czasu oczekiwania na ich odpowiedź. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 382 wyświetleń)

Re: wpłatomat zabrał moje pieniądze

Z moich 710 zł we wplatomacie znaleziono tylko 660 zł, po reklamacji stan jest podrobny. Co jeszcze mogę zrobić by odzyskac swoje pieniądze? Bo szczerze to ta sytuacja zniechęciła mnie do korzystania z wplatomatu, następnym razem mam nagrywać na telefon proces wpłaty pieniędzy? Klient jest bezsilny...
Odpowiedz
0 Lajków
Katya82d
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 287 wyświetleń)

Re: wpłatomat zabrał moje pieniądze

Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, jaką otrzymałaś, prosimy - złóż odwołanie. Możesz to zrobić na czacie w Moim ING, telefonicznie (32 357 00 69) lub w oddziale banku. Na tej podstawie będziemy mogli jeszcze raz przyjrzeć się Twojej sprawie. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 231 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy