Odpowiedz

wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam,
16 czerwca próbowałam wpłacić pieniądze na konto we wpłatomacie ING w Szczecinie przy ul. Przyjaciół Żołnierza, wpłatomat zakomunikował „awaria modułu wpłat” zabrał pieniądze i oddał tylko kartę, gotówka nie została zaksięgowana na rachunku. Sprawa zgłoszona na infolinie, dostałam informację o przyjęciu zgłoszenia pod numerem 019294/062021. Pani na infolinii przekazała, że pieniądze wpłyną na dniach, dziś jest piątek i nadal ich brak na moim koncie. Czy jest szansa przyspieszyć termin realizacji zgłoszenia szacowany czas to 21 dni kalendarzowych?
Odpowiedz
0 Lajków
Katya82d
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-06-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 025 wyświetleń)

Re: wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przekazałem Twoją prośbę o przyspieszenie reklamacji do naszych analityków. Trzymam kciuki, aby to pozwoliło na skrócenie czasu oczekiwania na ich odpowiedź. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 023 wyświetleń)

Re: wpłatomat zabrał moje pieniądze

Z moich 710 zł we wplatomacie znaleziono tylko 660 zł, po reklamacji stan jest podrobny. Co jeszcze mogę zrobić by odzyskac swoje pieniądze? Bo szczerze to ta sytuacja zniechęciła mnie do korzystania z wplatomatu, następnym razem mam nagrywać na telefon proces wpłaty pieniędzy? Klient jest bezsilny...
Odpowiedz
0 Lajków
Katya82d
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (1 928 wyświetleń)

Re: wpłatomat zabrał moje pieniądze

Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, jaką otrzymałaś, prosimy - złóż odwołanie. Możesz to zrobić na czacie w Moim ING, telefonicznie (32 357 00 69) lub w oddziale banku. Na tej podstawie będziemy mogli jeszcze raz przyjrzeć się Twojej sprawie. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 872 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy