Odpowiedz

Wplatomat ukradł pieniądze!

Dlaczego mam czekać 30 dni na zwrot swoich pieniędzy, które UKRADL MI wplatomat?!!!! Bo to jest zwykła kradzież i bezczelność!
Odpowiedz
0 Lajków
SebaOla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
05-04-2021
Wiadomość 1 z 6 (2 801 wyświetleń)

Re: Wplatomat ukradł pieniądze!

@SebaOla Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Niestety, wpłatomaty, to również urządzenia elektroniczne- mogą się zepsuć. Proszę, podaj nam numer Twojej reklamacji, a wyślemy prośbę o przyśpieszenie jej realizacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
113
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 6 (2 795 wyświetleń)

Re: Wplatomat ukradł pieniądze!

Bede bardzo zobowiazany. Przepraszam za emocje, ale zdenerwowalem sie jak diabli, nawet nie sama sytuacja a czasem oczekiwania! Numer zgloszenia : 002748/042021
Odpowiedz
0 Lajków
SebaOla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
05-04-2021
Wiadomość 3 z 6 (2 791 wyświetleń)

Re: Wplatomat ukradł pieniądze!

@SebaOla Dziękuję, przekazałam sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że szybko odzyskasz pieniądze. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
113
17
14-12-2020
Wiadomość 4 z 6 (2 786 wyświetleń)

Re: Wplatomat ukradł pieniądze!

Dziekuje, zycze wszystkiego dobrego
Odpowiedz
0 Lajków
SebaOla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
05-04-2021
Wiadomość 5 z 6 (2 783 wyświetleń)

Re: Wplatomat ukradł pieniądze!

Czy dostałeś jakieś nowe informacje w swojej sprawie?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (2 630 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak stanu kont po zalogowaniu się

Dzień dobry

Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.

Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.

Można włączyć widok tabeli.

 

Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?

28-12-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy