15-04-2021 13:14
15-04-2021 13:26
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 Takie zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.
Aby przyspieszenie realizacji Twojej reklamacji było możliwe, proszę prześlij w Moim ING (Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Prześlij dokumenty) potwierdzenie wpłaty z wpłatomatu wraz z krótkim opisem sprawy (warto wskazać też numer zgłoszonej reklamacji). Informację o numerze reklamacji możesz też przekazać tutaj - prześlemy go do odpowiedniej jednostki z prośbą o przyspieszenie realizacji zgłoszenia.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |