Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

W dniu wczorajszym w godzinach popołudniowych wpłaciłam kwotę 2500zl we wplatomacie w Łodzi na ulicy Kolumny, otrzymałam potwierdzenie transakcji z urządzenia. Jakim zaskoczeniem było dla mnie zalogowanie się na konto w celem opłacenia rachunków-polowa miesiąca, ani śladu po wpłacie, oczywiście reklamacja złożona-termin rozpatrzenia do 4 maja!ludzie co za żenada trzeba walczyć o swoje pieniądze, a co by było gdybym nie miała innych środków!ING czas się rozstać
Odpowiedz
0 Lajków
Sylbar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 398 wyświetleń)

Re: Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 Takie zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Aby przyspieszenie realizacji Twojej reklamacji było możliwe, proszę prześlij w Moim ING (Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Prześlij dokumenty) potwierdzenie wpłaty z wpłatomatu wraz z krótkim opisem sprawy (warto wskazać też numer zgłoszonej reklamacji). Informację o numerze reklamacji możesz też przekazać tutaj - prześlemy go do odpowiedniej jednostki z prośbą o przyspieszenie realizacji zgłoszenia.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 393 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy