15-04-2021 13:14
15-04-2021 13:26
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 Takie zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.
Aby przyspieszenie realizacji Twojej reklamacji było możliwe, proszę prześlij w Moim ING (Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Prześlij dokumenty) potwierdzenie wpłaty z wpłatomatu wraz z krótkim opisem sprawy (warto wskazać też numer zgłoszonej reklamacji). Informację o numerze reklamacji możesz też przekazać tutaj - prześlemy go do odpowiedniej jednostki z prośbą o przyspieszenie realizacji zgłoszenia.
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |