Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

W dniu wczorajszym w godzinach popołudniowych wpłaciłam kwotę 2500zl we wplatomacie w Łodzi na ulicy Kolumny, otrzymałam potwierdzenie transakcji z urządzenia. Jakim zaskoczeniem było dla mnie zalogowanie się na konto w celem opłacenia rachunków-polowa miesiąca, ani śladu po wpłacie, oczywiście reklamacja złożona-termin rozpatrzenia do 4 maja!ludzie co za żenada trzeba walczyć o swoje pieniądze, a co by było gdybym nie miała innych środków!ING czas się rozstać
Odpowiedz
0 Lajków
Sylbar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 379 wyświetleń)

Re: Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 Takie zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Aby przyspieszenie realizacji Twojej reklamacji było możliwe, proszę prześlij w Moim ING (Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Prześlij dokumenty) potwierdzenie wpłaty z wpłatomatu wraz z krótkim opisem sprawy (warto wskazać też numer zgłoszonej reklamacji). Informację o numerze reklamacji możesz też przekazać tutaj - prześlemy go do odpowiedniej jednostki z prośbą o przyspieszenie realizacji zgłoszenia.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 374 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy