12-12-2019 13:29
12-12-2019 13:34
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Twoją wiadomość przekazałam do zespołu, który zajmuje się takimi zgłoszeniami.
12-12-2019 14:38
13-12-2019 09:24
Rozumiem, że to dla Ciebie ważna sprawa- dlatego przekazaliśmy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.
Zaznaczyliśmy, że sprawa jest pilna.
Wierzę, że już otrzymałeś odpowiedź w tej sprawie.
Każde zgłoszenie analizujemy indywidualnie i na tej podstawie przekazujemy naszą odpowiedź wraz z wyjaśnieniami.
17-12-2019 08:38
17-12-2019 08:40
17-12-2019 08:44
17-12-2019 10:21
17-12-2019 12:45
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |