12-12-2019 13:29
12-12-2019 13:34
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Twoją wiadomość przekazałam do zespołu, który zajmuje się takimi zgłoszeniami.
12-12-2019 14:38
13-12-2019 09:24
Rozumiem, że to dla Ciebie ważna sprawa- dlatego przekazaliśmy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.
Zaznaczyliśmy, że sprawa jest pilna.
Wierzę, że już otrzymałeś odpowiedź w tej sprawie.
Każde zgłoszenie analizujemy indywidualnie i na tej podstawie przekazujemy naszą odpowiedź wraz z wyjaśnieniami.
17-12-2019 08:38
17-12-2019 08:40
17-12-2019 08:44
17-12-2019 10:21
17-12-2019 12:45
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |