Odpowiedz

Wplatpmat

Wczoraj 14-12-2019o godz 12 :23 wplatomat przy ul Plac na bramie 8 w Przemyślu pochłonął mi moje ciezko zarobione pieniądze po włożeniu banknotów 5900zl nagle wyświetli sie komunikat awaria modułu wplaty .myslalam ze oszaleje i dostane zawału .wplatomat tylko oddal karte a pieniądze pochlona.Oczywiacie zadz na infolinie i przyjęli reklamację i kazali czekac 7 dni na odpowiedz ja do tego czasu oszalej bo to dla mnie duza kwota na zobowiazania.prosze o szybsze rozpatrzenie mojej sprawy nr zgloszenia to 012615/122019.
Odpowiedz
0 Lajków
Wrona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
15-12-2019
Wiadomość 1 z 8 (6 945 wyświetleń)

Re.: Wplatpmat

 
Odpowiedz
0 Lajków
Wrona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
15-12-2019
Wiadomość 2 z 8 (6 897 wyświetleń)

Re.: Wplatpmat

trzeba czekać 7 dni to jest tylko do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

  Po wyjęciu podejrzanego banknotu z wpłatomatu zostanie on ponownie zweryfikowany przez bank. Jeśli znak okaże się autentyczny, wpłata będzie od razu zaksięgowana na rachunku. Weryfikacja banknotu może zająć do 30 dni.++

najlepiej jak byś miał dowód ze wpłaciłeś taka sumę bo rożnie bywało z tym, poczytaj sobie na forum jakie były problemy z odzyskaniem z powrotem pieniędzy.

adrianado
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
15
1
07-02-2016
Wiadomość 3 z 8 (6 889 wyświetleń)

Re.: Wplatpmat

Co za bank nigdy wiecej normalnie czuje sie okradziona z moich pieniędzy .czlowiek prosi sie o swoje pieniądze .Nigdy więcej nie wplace nic do tego banku .
Odpowiedz
0 Lajków
Wrona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
15-12-2019
Wiadomość 4 z 8 (6 805 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatpmat

@Wrona Przepraszam Cię za kłopoty związane z wpłatą gotówki na konto. Dziękuję, że od razu nam to zgłosiłaś. Czas, który podaliśmy na infolinii, to maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji. Zależy nam na tym, żeby to szybko dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy, sprawdź zakładkę wiadomości w Moim ING. O rozwiązaniu zgłoszenia poinformujemy Cię wysyłając wiadomość.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 5 z 8 (6 742 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatpmat

[ Edytowane ]
Co mi z waszych przeprosin jak nie wiem co sie stalo z moimi pieniędzmi czy je odzyskam bo z tego co czytam to bywalo różnie .Nikt mi tych poeniedzy za darmo nie dal musialam na nie ciezko pracowac .Dlaczego nie zabezpieczacie wpalomatow po takich sytuacjach jak moja .Prosze o szybsze rozpatrzenie mojej sprawy .Ja napewno tak tego nie zostawie jesli nie odzyskam pieniedzy .Sprawa zostanie zgloszona do rzecznika jak i rowniez do mediów .
Odpowiedz
0 Lajków
Wrona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
15-12-2019
Wiadomość 6 z 8 (6 697 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatpmat

Nasi analitycy rozpatrują zgłoszenia tak szybko, jak to tylko możliwe. Jeżeli jest taka opcja, to proponujemy klientom w takiej sytuacji uznanie warunkowe. Dzięki temu przelewamy na konto klienta deklarowaną kwotę wpłaty. Tak czy inaczej, dodatkowo wyjaśniamy zgłoszoną reklamację. Po uzyskaniu odpowiedzi przekazujemy ją w bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 7 z 8 (6 666 wyświetleń)

Re.: Wplatpmat

Miałem podobna sytuacje rok temu z wpłatomatem w jednym z oddziałów Bydgoszczy tylko ze kwota była mniejsza bo nieco ponad 1000 zł i również zadzwoniłem odrazu na i dolinie i miła pani przyjęła zgłoszenie i poinformowała o 7 dniowym okresie reklamacyjnym bo musi konwój przyjechać który obsługuje dany wpłatomat i wyjąc pieniądze i po przeliczeniu jeśli będzie ta kwota zostanie niezwłocznie przelane na moje konto i po 4 dniach pieniądze trafiły na konto, to bardzo nie miła i bolesna sytuacja ale trzeba tez zrozumieć bank bo to tylko elektronika może się popsuć i uważam ze bank szybko załatwił moja sprawę Emotikon: Mrugający
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 8 z 8 (6 650 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy