Odpowiedz

Wplatpmat

Wczoraj 14-12-2019o godz 12 :23 wplatomat przy ul Plac na bramie 8 w Przemyślu pochłonął mi moje ciezko zarobione pieniądze po włożeniu banknotów 5900zl nagle wyświetli sie komunikat awaria modułu wplaty .myslalam ze oszaleje i dostane zawału .wplatomat tylko oddal karte a pieniądze pochlona.Oczywiacie zadz na infolinie i przyjęli reklamację i kazali czekac 7 dni na odpowiedz ja do tego czasu oszalej bo to dla mnie duza kwota na zobowiazania.prosze o szybsze rozpatrzenie mojej sprawy nr zgloszenia to 012615/122019.
Odpowiedz
0 Lajków
Wrona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
15-12-2019
Wiadomość 1 z 8 (5 525 wyświetleń)

Re.: Wplatpmat

 
Odpowiedz
0 Lajków
Wrona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
15-12-2019
Wiadomość 2 z 8 (5 477 wyświetleń)

Re.: Wplatpmat

trzeba czekać 7 dni to jest tylko do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

  Po wyjęciu podejrzanego banknotu z wpłatomatu zostanie on ponownie zweryfikowany przez bank. Jeśli znak okaże się autentyczny, wpłata będzie od razu zaksięgowana na rachunku. Weryfikacja banknotu może zająć do 30 dni.++

najlepiej jak byś miał dowód ze wpłaciłeś taka sumę bo rożnie bywało z tym, poczytaj sobie na forum jakie były problemy z odzyskaniem z powrotem pieniędzy.

adrianado
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
15
1
07-02-2016
Wiadomość 3 z 8 (5 469 wyświetleń)

Re.: Wplatpmat

Co za bank nigdy wiecej normalnie czuje sie okradziona z moich pieniędzy .czlowiek prosi sie o swoje pieniądze .Nigdy więcej nie wplace nic do tego banku .
Odpowiedz
0 Lajków
Wrona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
15-12-2019
Wiadomość 4 z 8 (5 385 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatpmat

@Wrona Przepraszam Cię za kłopoty związane z wpłatą gotówki na konto. Dziękuję, że od razu nam to zgłosiłaś. Czas, który podaliśmy na infolinii, to maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji. Zależy nam na tym, żeby to szybko dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy, sprawdź zakładkę wiadomości w Moim ING. O rozwiązaniu zgłoszenia poinformujemy Cię wysyłając wiadomość.

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 5 z 8 (5 322 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatpmat

[ Edytowane ]
Co mi z waszych przeprosin jak nie wiem co sie stalo z moimi pieniędzmi czy je odzyskam bo z tego co czytam to bywalo różnie .Nikt mi tych poeniedzy za darmo nie dal musialam na nie ciezko pracowac .Dlaczego nie zabezpieczacie wpalomatow po takich sytuacjach jak moja .Prosze o szybsze rozpatrzenie mojej sprawy .Ja napewno tak tego nie zostawie jesli nie odzyskam pieniedzy .Sprawa zostanie zgloszona do rzecznika jak i rowniez do mediów .
Odpowiedz
0 Lajków
Wrona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
15-12-2019
Wiadomość 6 z 8 (5 277 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatpmat

Nasi analitycy rozpatrują zgłoszenia tak szybko, jak to tylko możliwe. Jeżeli jest taka opcja, to proponujemy klientom w takiej sytuacji uznanie warunkowe. Dzięki temu przelewamy na konto klienta deklarowaną kwotę wpłaty. Tak czy inaczej, dodatkowo wyjaśniamy zgłoszoną reklamację. Po uzyskaniu odpowiedzi przekazujemy ją w bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 7 z 8 (5 246 wyświetleń)

Re.: Wplatpmat

Miałem podobna sytuacje rok temu z wpłatomatem w jednym z oddziałów Bydgoszczy tylko ze kwota była mniejsza bo nieco ponad 1000 zł i również zadzwoniłem odrazu na i dolinie i miła pani przyjęła zgłoszenie i poinformowała o 7 dniowym okresie reklamacyjnym bo musi konwój przyjechać który obsługuje dany wpłatomat i wyjąc pieniądze i po przeliczeniu jeśli będzie ta kwota zostanie niezwłocznie przelane na moje konto i po 4 dniach pieniądze trafiły na konto, to bardzo nie miła i bolesna sytuacja ale trzeba tez zrozumieć bank bo to tylko elektronika może się popsuć i uważam ze bank szybko załatwił moja sprawę Emotikon: Mrugający
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 8 z 8 (5 230 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy