03-12-2020 08:26
03-12-2020 21:22
Rzeczywiście, takie sytuacje się niestety zdarzają Dobrze, że napisałeś w tej sprawie. Skierowałam ją do odpowiedniego zespołu, z prośba o jak najszybsze załatwienie. Sprawniejsze zajęcie się tematem ułatwi nam informacja, jaką konkretnie kwotę wpłaciłeś. Czy możesz nam ją podać?
04-12-2020 12:14
04-12-2020 14:51
04-12-2020 18:23
@Kadonashi Dziękujemy za wiadomość. Dodatkowe informacje znajdziesz na pewno w bankowości internetowej Moje ING - zaglądaj tam. Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie udzielić Ci informacji o przebiegu Twojego zgłoszenia.
Mam dokładnie tan sam problem.... po prostu cwaniactwo ze strony ING i tyle. Blokowanie środków klientów w bardzo sprytny sposób. Kusza klientów atrakcyjnym oprocentowaniem a później zonk... mamy Cię
... 21-03-2025Mam problem z otwarciem strony do zalogowania się do bankowości internetowej zarówno mojeing jak i ingbusiness z przeglądarki edge i chrome. Obie przeglądarki w najnowszej wersji. Sama strona ing się
... 21-03-2025W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.
20-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |