03-12-2020 08:26
03-12-2020 21:22
Rzeczywiście, takie sytuacje się niestety zdarzają Dobrze, że napisałeś w tej sprawie. Skierowałam ją do odpowiedniego zespołu, z prośba o jak najszybsze załatwienie. Sprawniejsze zajęcie się tematem ułatwi nam informacja, jaką konkretnie kwotę wpłaciłeś. Czy możesz nam ją podać?
04-12-2020 12:14
04-12-2020 14:51
04-12-2020 18:23
@Kadonashi Dziękujemy za wiadomość. Dodatkowe informacje znajdziesz na pewno w bankowości internetowej Moje ING - zaglądaj tam. Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie udzielić Ci informacji o przebiegu Twojego zgłoszenia.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |