Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze

Witam. Wczoraj ( 02.12.2020) o godzinie 19:40 w głównej siedzibie banku śląskiego w Myszkowie wpłatomat zjadł mi pieniążki , kwota między 3-3.5 tys zł, awaria wpłatomaty oddał kartę i tyle.
Jutro ściągacie mi kredyt z konta zostało mi 100 zł na życie , pan na infolinii powiedział że w ciągu dwóch dni będę miał odpowiedz co z moimi pieniążkami , zapewnił mnie że nie muszę do was podjeżdżać bo kasa znajduje się w specjalnej skrytce w bankomacie .
Pisze bo widzę że ludzie też mają takie problemy i czekają na rozpatrzenie reklamacji bardzo długo , a ja czasu i środków do życia już nie mam. Nr reklamacji : 002557/122020
Odpowiedz
0 Lajków
Kadonashi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 1 z 5 (2 721 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Rzeczywiście, takie sytuacje się niestety zdarzają Emotikon: Smutny Dobrze, że napisałeś w tej sprawie. Skierowałam ją do odpowiedniego zespołu, z prośba o jak najszybsze załatwienie. Sprawniejsze zajęcie się tematem ułatwi nam informacja, jaką konkretnie kwotę wpłaciłeś. Czy możesz nam ją podać? 
 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (2 673 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

No właśnie nie jestem w stanie pech chciał że akurat tego dnia nie przeliczyłem pieniążków , bo od samego początku dnia miałem już problemy , a wpłatomat tylko mnie dobił , ale z tego co mnie pan na infolinii zapewniał to nie mam się co martwić bo wszystkie pieniążki z transakcji są w specjalnej skrytce .
A wogule to bankomat powinien oddać pieniądze po nieudanej transakcji a nie je sobie zabrać i stawiać klienta w takiej sytuacji .😔
Kadonashi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 3 z 5 (2 647 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Mogę powiedzieć tyle że było to 3-3.5 tys i wpłata była robiona o 19:40 a o 19:48 było zgłoszenie na infolinię
Odpowiedz
0 Lajków
Kadonashi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 4 z 5 (2 625 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

@Kadonashi Dziękujemy za wiadomość. Dodatkowe informacje znajdziesz na pewno w bankowości internetowej Moje ING - zaglądaj tam. Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie udzielić Ci informacji o przebiegu Twojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
552
120
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (2 604 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy