Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Dnia 7.08 około godziny 18:30 wpłaciłem pieniądze do wpłatomatu w oddziale przy ul. Św Jadwigi 33/1. Cały proces przebiegł bez komunikatu o jakimś błędzie i awarii i zakończył się zapytaniem czy chce wydrukować potwierdzenie. Nigdy ich nie drukuje bo nigdy nie miałem problemu. Dziś jednak po wpłaceniu 5500zł (mogę nawet podać jakie nominały banknotów i ilości zostały wpłacone), proces się zakończył, bankomat podziękował za współpracę a na koncie brak wpłaty. Są to moje oszczędności które są mi pilnie potrzebne a nie mogę skorzystać ze swoich pieniędzy ze względu na wasze awaryjne urządzenia. Zgłosiłem reklamacje nr 105439/082023 ale czas oczekiwania do 29.08 to jakaś kpina. Takie kwestie powinny być rozwiązywane w trybie pilnym bo to jednak dzięki nam istniejecie, a ja jestem klientem ponad 20 lat. Chyba najbezpieczniej jednak trzymać pieniądze w skarpecie.

prosze o pilne rozwiązanie mojego problemu gdyż ta wpłata jest niezbędna do opłacenia rachunków ! 

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysztoffffer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-08-2023
Wiadomość 1 z 4 (5 477 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przekazałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego działu w naszym banku z prośbą o przyspieszenie tego zgłoszenia. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
179
36
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (5 472 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Mam dokładnie taką samą sytuację, wczoraj w placówce banku przy ul. Zana w Lublinie wpłatomat wziął pieniądze i pokazał się komunikat o awarii. Zgłosiłam od razu reklamację jednak tak jak poprzednik nie chciałabym czekać do 29.08 aż reklamacja zostanie rozpatrzona! Środki są mi potrzebne już w tym momencie a nie pod koniec miesiąca.
Numer zgłoszenia: 104809/082023
Odpowiedz
0 Lajków
ergotamina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2023
Wiadomość 3 z 4 (5 408 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (5 392 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy