Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Dnia 7.08 około godziny 18:30 wpłaciłem pieniądze do wpłatomatu w oddziale przy ul. Św Jadwigi 33/1. Cały proces przebiegł bez komunikatu o jakimś błędzie i awarii i zakończył się zapytaniem czy chce wydrukować potwierdzenie. Nigdy ich nie drukuje bo nigdy nie miałem problemu. Dziś jednak po wpłaceniu 5500zł (mogę nawet podać jakie nominały banknotów i ilości zostały wpłacone), proces się zakończył, bankomat podziękował za współpracę a na koncie brak wpłaty. Są to moje oszczędności które są mi pilnie potrzebne a nie mogę skorzystać ze swoich pieniędzy ze względu na wasze awaryjne urządzenia. Zgłosiłem reklamacje nr 105439/082023 ale czas oczekiwania do 29.08 to jakaś kpina. Takie kwestie powinny być rozwiązywane w trybie pilnym bo to jednak dzięki nam istniejecie, a ja jestem klientem ponad 20 lat. Chyba najbezpieczniej jednak trzymać pieniądze w skarpecie.

prosze o pilne rozwiązanie mojego problemu gdyż ta wpłata jest niezbędna do opłacenia rachunków ! 

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysztoffffer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-08-2023
Wiadomość 1 z 4 (8 881 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przekazałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego działu w naszym banku z prośbą o przyspieszenie tego zgłoszenia. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (8 876 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Mam dokładnie taką samą sytuację, wczoraj w placówce banku przy ul. Zana w Lublinie wpłatomat wziął pieniądze i pokazał się komunikat o awarii. Zgłosiłam od razu reklamację jednak tak jak poprzednik nie chciałabym czekać do 29.08 aż reklamacja zostanie rozpatrzona! Środki są mi potrzebne już w tym momencie a nie pod koniec miesiąca.
Numer zgłoszenia: 104809/082023
Odpowiedz
0 Lajków
ergotamina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2023
Wiadomość 3 z 4 (8 812 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (8 796 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy