07-08-2023 20:25
Dnia 7.08 około godziny 18:30 wpłaciłem pieniądze do wpłatomatu w oddziale przy ul. Św Jadwigi 33/1. Cały proces przebiegł bez komunikatu o jakimś błędzie i awarii i zakończył się zapytaniem czy chce wydrukować potwierdzenie. Nigdy ich nie drukuje bo nigdy nie miałem problemu. Dziś jednak po wpłaceniu 5500zł (mogę nawet podać jakie nominały banknotów i ilości zostały wpłacone), proces się zakończył, bankomat podziękował za współpracę a na koncie brak wpłaty. Są to moje oszczędności które są mi pilnie potrzebne a nie mogę skorzystać ze swoich pieniędzy ze względu na wasze awaryjne urządzenia. Zgłosiłem reklamacje nr 105439/082023 ale czas oczekiwania do 29.08 to jakaś kpina. Takie kwestie powinny być rozwiązywane w trybie pilnym bo to jednak dzięki nam istniejecie, a ja jestem klientem ponad 20 lat. Chyba najbezpieczniej jednak trzymać pieniądze w skarpecie.
prosze o pilne rozwiązanie mojego problemu gdyż ta wpłata jest niezbędna do opłacenia rachunków !
07-08-2023 20:35
Przekazałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego działu w naszym banku z prośbą o przyspieszenie tego zgłoszenia.
08-08-2023 09:41
08-08-2023 12:47
Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |