Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Dnia 7.08 około godziny 18:30 wpłaciłem pieniądze do wpłatomatu w oddziale przy ul. Św Jadwigi 33/1. Cały proces przebiegł bez komunikatu o jakimś błędzie i awarii i zakończył się zapytaniem czy chce wydrukować potwierdzenie. Nigdy ich nie drukuje bo nigdy nie miałem problemu. Dziś jednak po wpłaceniu 5500zł (mogę nawet podać jakie nominały banknotów i ilości zostały wpłacone), proces się zakończył, bankomat podziękował za współpracę a na koncie brak wpłaty. Są to moje oszczędności które są mi pilnie potrzebne a nie mogę skorzystać ze swoich pieniędzy ze względu na wasze awaryjne urządzenia. Zgłosiłem reklamacje nr 105439/082023 ale czas oczekiwania do 29.08 to jakaś kpina. Takie kwestie powinny być rozwiązywane w trybie pilnym bo to jednak dzięki nam istniejecie, a ja jestem klientem ponad 20 lat. Chyba najbezpieczniej jednak trzymać pieniądze w skarpecie.

prosze o pilne rozwiązanie mojego problemu gdyż ta wpłata jest niezbędna do opłacenia rachunków ! 

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysztoffffer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-08-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 851 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przekazałem numer Twojej reklamacji do odpowiedniego działu w naszym banku z prośbą o przyspieszenie tego zgłoszenia. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
139
28
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (2 846 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Mam dokładnie taką samą sytuację, wczoraj w placówce banku przy ul. Zana w Lublinie wpłatomat wziął pieniądze i pokazał się komunikat o awarii. Zgłosiłam od razu reklamację jednak tak jak poprzednik nie chciałabym czekać do 29.08 aż reklamacja zostanie rozpatrzona! Środki są mi potrzebne już w tym momencie a nie pod koniec miesiąca.
Numer zgłoszenia: 104809/082023
Odpowiedz
0 Lajków
ergotamina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 782 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolB
Moderator
Moderator icon
132
20
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (2 766 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

MiG Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów.
tomgacz Nie umożliwiamy edycji prezentowania ofert  marketingowych na ekranie po zalogow

...

28-02-2024
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w aplikacji w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną o

...

28-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną opcją pozbyci

...

28-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy