Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Miło to czytać. Mam nadzieję, że szybko Twoja sprawa się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 11 z 15 (6 321 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Pieniadze na koncie. Jednak analizuje gdzie bledy. Blad w oddziale. Gosc zamiast nakazywac pisania dydrdymalow w apce powinien mowic: dzwon na infolinie i niech lacza z obsluga bankomatow. To samo drugi kiepek jak juz na infolinie sie dodzwonilam rano. Cos mowil bardziej zbywal ze reklamacja przez apke doszla i trzeba czekac no z tydzien. Skoro tak mowili no trudno. Dopiero po info tu przycisnelam i sie zgadalam ze swietna osoba i forsa o 19 wrocila na konto.
Dzieki.
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 12 z 15 (6 291 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi kartę oraz 5000 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 003667/032018 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam oba swoje konta w Ing i konto firmowe ojca gdzie mamy dobry obrót gotówkowy, a także sprawę przekażę w ręce jakiej stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
Odpowiedz
0 Lajków
lukasz_1987
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
29-03-2018
Wiadomość 13 z 15 (6 101 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi kartę oraz 5000 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 003667/032018 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam oba swoje konta w Ing i konto firmowe ojca gdzie mamy dobry obrót gotówkowy, a także sprawę przekażę w ręce jakiej stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
lukasz_1987
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
29-03-2018
Wiadomość 14 z 15 (6 097 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu. Nie zawsze możemy rozpatrzyć sprawę od razu. Rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie łatwa. Termin, jaki podajemy, jest maksymalnym czasem rozpatrzenia zgłoszenia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 15 z 15 (6 009 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy