20-03-2018 18:15
Miło to czytać. Mam nadzieję, że szybko Twoja sprawa się wyjaśni ![]()
20-03-2018 23:14
29-03-2018 16:44
29-03-2018 16:49
30-03-2018 10:25
Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu. Nie zawsze możemy rozpatrzyć sprawę od razu. Rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie łatwa. Termin, jaki podajemy, jest maksymalnym czasem rozpatrzenia zgłoszenia.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |