20-03-2018 18:15
Miło to czytać. Mam nadzieję, że szybko Twoja sprawa się wyjaśni
20-03-2018 23:14
29-03-2018 16:44
29-03-2018 16:49
30-03-2018 10:25
Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu. Nie zawsze możemy rozpatrzyć sprawę od razu. Rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie łatwa. Termin, jaki podajemy, jest maksymalnym czasem rozpatrzenia zgłoszenia.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |