Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Miło to czytać. Mam nadzieję, że szybko Twoja sprawa się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 11 z 15 (6 906 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Pieniadze na koncie. Jednak analizuje gdzie bledy. Blad w oddziale. Gosc zamiast nakazywac pisania dydrdymalow w apce powinien mowic: dzwon na infolinie i niech lacza z obsluga bankomatow. To samo drugi kiepek jak juz na infolinie sie dodzwonilam rano. Cos mowil bardziej zbywal ze reklamacja przez apke doszla i trzeba czekac no z tydzien. Skoro tak mowili no trudno. Dopiero po info tu przycisnelam i sie zgadalam ze swietna osoba i forsa o 19 wrocila na konto.
Dzieki.
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 12 z 15 (6 876 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi kartę oraz 5000 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 003667/032018 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam oba swoje konta w Ing i konto firmowe ojca gdzie mamy dobry obrót gotówkowy, a także sprawę przekażę w ręce jakiej stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
Odpowiedz
0 Lajków
lukasz_1987
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
29-03-2018
Wiadomość 13 z 15 (6 686 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi kartę oraz 5000 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 003667/032018 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam oba swoje konta w Ing i konto firmowe ojca gdzie mamy dobry obrót gotówkowy, a także sprawę przekażę w ręce jakiej stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
lukasz_1987
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
29-03-2018
Wiadomość 14 z 15 (6 682 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu. Nie zawsze możemy rozpatrzyć sprawę od razu. Rozumiem, że sytuacja nie jest dla Ciebie łatwa. Termin, jaki podajemy, jest maksymalnym czasem rozpatrzenia zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 15 z 15 (6 594 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Priority Pass - limit wejść

Dzień dobry, 

mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.

Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US

...

04-01-2025
Karta kredytowa

Proszę o pomoc. Pracodawca spóźnia się z wypłatą i dlatego spłacę kartę kredytową z opóźnieniem 1 dniowym. Co w takiej sytuacji? Pozdrawiam serdecznie

03-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,

 

mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.

Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t

...

03-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy