Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze, bank nie chce oddać!

[ Edytowane ]

Witam, dnia 6.04.2018 wpłacałam w Zabrzu kwotę 1500 zł do wpłatomatu w placówce. Włożyłam pieniądze, chwilę poczekałam. Wpłatomat wyświetlił komunikat "proszę odebrać nierozpoznane banknoty" i wypluł jeden banknot stuzłotowy PRZEDARTY w dwóch miejscach (oczywiście wszystkie były całe kiedy je wkładałam). Nie wzięłam go, wpłatomat więc wsunął go z powrotem i przetwarzał coś przez dobre pięć minut, po czym wyświetlił się komunikat "Nieczynny, out of service". Oczywiście pieniędzy na koncie ani potwierdzenia nie dostałam. Od razu zawołałam pracowniczkę banku, z którą złożyłam reklamację. Czekałam tydzień (gdzie potrzebowałam bardzo tych pieniędzy, a nie była to mała kwota) i dowiedziałam się, że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Ucieszyłam się, dopóki nie zobaczyłam stanu mojego konta. Dostałam zwrot w wysokości 900 zł. Od razu zadzwoniłam na infolinię i od bardzo nieporadnej pani dowiedziałam się, że mogę złożyć kolejną reklamacją. Tak więc zrobiłam. Dziś otrzymałam odpowiedź, że w bankomacie było 900 zł i koniec kropka.

Zostałam okradziona z 600 zł. Jest to niedopuszczalne. Zwykłe przestępstwo. Bank wykorzystuje fakt, że nie dostałam potwierdzenia i nie czuję się w obowiązku by sprawę rozwiązać. 

Odpowiedz
0 Lajków
jadziak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-04-2018
Wiadomość 1 z 3 (5 265 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze, bank nie chce oddać!

Bardzo nam przykro, że masz takie zdanie. Zależy nam, żeby Ci pomóc. Chcielibyśmy jeszcze raz przeanalizować Twoje zgłoszenie. Proszę, skontaktuj się z nami i ponownie złóż odwołanie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (5 208 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze, bank nie chce oddać!

Złożyłam kolejne odwołanie. Mam nadzieję, że przyjrzą się mu Państwo dokładnie i odzyskam te magicznie zaginione pieniądze.

Odpowiedz
0 Lajków
jadziak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (5 175 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy