Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze, bank nie chce oddać!

[ Edytowane ]

Witam, dnia 6.04.2018 wpłacałam w Zabrzu kwotę 1500 zł do wpłatomatu w placówce. Włożyłam pieniądze, chwilę poczekałam. Wpłatomat wyświetlił komunikat "proszę odebrać nierozpoznane banknoty" i wypluł jeden banknot stuzłotowy PRZEDARTY w dwóch miejscach (oczywiście wszystkie były całe kiedy je wkładałam). Nie wzięłam go, wpłatomat więc wsunął go z powrotem i przetwarzał coś przez dobre pięć minut, po czym wyświetlił się komunikat "Nieczynny, out of service". Oczywiście pieniędzy na koncie ani potwierdzenia nie dostałam. Od razu zawołałam pracowniczkę banku, z którą złożyłam reklamację. Czekałam tydzień (gdzie potrzebowałam bardzo tych pieniędzy, a nie była to mała kwota) i dowiedziałam się, że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Ucieszyłam się, dopóki nie zobaczyłam stanu mojego konta. Dostałam zwrot w wysokości 900 zł. Od razu zadzwoniłam na infolinię i od bardzo nieporadnej pani dowiedziałam się, że mogę złożyć kolejną reklamacją. Tak więc zrobiłam. Dziś otrzymałam odpowiedź, że w bankomacie było 900 zł i koniec kropka.

Zostałam okradziona z 600 zł. Jest to niedopuszczalne. Zwykłe przestępstwo. Bank wykorzystuje fakt, że nie dostałam potwierdzenia i nie czuję się w obowiązku by sprawę rozwiązać. 

Odpowiedz
0 Lajków
jadziak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-04-2018
Wiadomość 1 z 3 (5 256 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze, bank nie chce oddać!

Bardzo nam przykro, że masz takie zdanie. Zależy nam, żeby Ci pomóc. Chcielibyśmy jeszcze raz przeanalizować Twoje zgłoszenie. Proszę, skontaktuj się z nami i ponownie złóż odwołanie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (5 199 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze, bank nie chce oddać!

Złożyłam kolejne odwołanie. Mam nadzieję, że przyjrzą się mu Państwo dokładnie i odzyskam te magicznie zaginione pieniądze.

Odpowiedz
0 Lajków
jadziak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (5 166 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy