Odpowiedz

Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Wpłatomat przy ulicy Nawojowskiej 4 w Nowym Sączu zjadł mi 5000 złotych. Aby połączyć się z infolinią 10 minut melodii i informacja że do 7 dni rozpatrzymy Pana reklamacje. Otrzyma Pan numer reklamcji sms'em.

Mija 20 minut nie ma sms'a potwierdzającego zgłoszenia. Kolejne połączenie z infolinią Pani nie może potwierdzić przyjęcia reklamacji ani sms'em bo to się automatycznie dzieje ale nie zadziałało, ani mailem nie może potwierdzić, ani w bankowości online ING. Żyjemy w czasach telefonów, internetu a prostego potwierdzenia nie mogę otrzymać które da mi spokój że sprawa jest zgłoszona. 

Zawiodłem się na was i nie będę was polecał, ponieważ w momencie pojawienia się problemu nie potraficie go rozpatrzyć w szybki, profesjonalny, ludzki sposób!

Odpowiedz
0 Lajków
adam4551
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
29-09-2017
Wiadomość 1 z 15 (12 137 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

[ Edytowane ]

@adam4551, przykro nam, że opisana sytuacja miała miejsce. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Potwierdzimy Ci, że reklamacja została przyjęta prawidłowo i podamy numer zgłoszenia. Termin 7 dni, o którym napisałaś to maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. Po przeliczeniu urządzenia, zwrócimy pieniądze na Twoje konto. Nasi specjaliści starają się, aby wyjaśnić każde zgłoszenie w jak najszybszym czasie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 15 (12 069 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Nie szukam współczucia, tylko rozwiązania problemu! Jeśli dolożylibyście wszelkich starań to problem byłby już rozwiązany.

Gdyby bankomat wyrzucał sam z siebie pieniądze na ulicę rozwiazalibyscie problem w godzinę bo chodzi o was. Jak chodzi o klienta to już jest dłuższą procedura!

Sprawdźcie wplatomat, przeliczcie pieniądze i oddajcie moje. Jeśli brakuje wam pracowników, chętnie pomogę.
adam4551
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
29-09-2017
Wiadomość 3 z 15 (11 937 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Wpłatomaty mają to do siebie, że ogranicza je ilość banknotów wsuwanych do niego. Całą kwotę dałeś za jednym razem? Rozsądny limit to około 20 sztuk.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 15 (11 918 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Mi dzis zjadl pieniadze. Pech chcial ze ostatnie. W okienku nic nie zalatwilam bo mialam przez aplikacje. Na reklamacje w aplikacji zadnej odpowiedzi. Na infolinii zadnych konkretow. Zero forsy, zero papierow, zero pokwitowan. Nic.
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 5 z 15 (10 810 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Magda_Baranek, po przyjęciu zgłoszenia powinnaś otrzymać jego numer oraz informację o czasie jego rozpatrzenia. Dzięki niemu sprawdzimy wskazane urządzenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 6 z 15 (10 803 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Ale nie otrzymalam nic. Co teraz?
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 7 z 15 (10 795 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

10 minut temu wplatomat zjadl moje 200 zl. Wplatomat numer 8100322. Srodki nie zostaly zakiegowane. Prosze rozwiazac klopot i zwrot srodkow na konto.

To tresc wiadomosci ktora napisalam na biegu w banku. Numer wplatomatu podal pracownik.
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 8 z 15 (10 792 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

[ Edytowane ]

Magda_Baranek Wiadomości w Moim ING rozpatrujemy według kolejności ich wpłynięcia. To może wydłużyć czas oczekiwania na naszą odpowiedź. Tutaj nie mamy dostępu do danych, aby to dla Ciebie sprawdzić. Skontaktuj się ponownie z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69. Przekierujemy rozmowę do zespołu, który zajmuję się bankomatami i wpłatomatami. Specjalista sprawdzi urządzenie podczas rozmowy. Jeśli nie będzie mógł pomóc, przyjmie zgłoszenie. Dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 9 z 15 (10 785 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Zalatwione Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 10 z 15 (10 772 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy