29-09-2017 19:52
Wpłatomat przy ulicy Nawojowskiej 4 w Nowym Sączu zjadł mi 5000 złotych. Aby połączyć się z infolinią 10 minut melodii i informacja że do 7 dni rozpatrzymy Pana reklamacje. Otrzyma Pan numer reklamcji sms'em.
Mija 20 minut nie ma sms'a potwierdzającego zgłoszenia. Kolejne połączenie z infolinią Pani nie może potwierdzić przyjęcia reklamacji ani sms'em bo to się automatycznie dzieje ale nie zadziałało, ani mailem nie może potwierdzić, ani w bankowości online ING. Żyjemy w czasach telefonów, internetu a prostego potwierdzenia nie mogę otrzymać które da mi spokój że sprawa jest zgłoszona.
Zawiodłem się na was i nie będę was polecał, ponieważ w momencie pojawienia się problemu nie potraficie go rozpatrzyć w szybki, profesjonalny, ludzki sposób!
30-09-2017 19:24 | Edytowano: 20-03-2018 17:19
@adam4551, przykro nam, że opisana sytuacja miała miejsce. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Potwierdzimy Ci, że reklamacja została przyjęta prawidłowo i podamy numer zgłoszenia. Termin 7 dni, o którym napisałaś to maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. Po przeliczeniu urządzenia, zwrócimy pieniądze na Twoje konto. Nasi specjaliści starają się, aby wyjaśnić każde zgłoszenie w jak najszybszym czasie.
03-10-2017 02:56
03-10-2017 05:40
20-03-2018 17:11
20-03-2018 17:19
Magda_Baranek, po przyjęciu zgłoszenia powinnaś otrzymać jego numer oraz informację o czasie jego rozpatrzenia. Dzięki niemu sprawdzimy wskazane urządzenie.
20-03-2018 17:41
20-03-2018 17:44
20-03-2018 17:53 | Edytowano: 20-03-2018 17:55
Magda_Baranek Wiadomości w Moim ING rozpatrujemy według kolejności ich wpłynięcia. To może wydłużyć czas oczekiwania na naszą odpowiedź. Tutaj nie mamy dostępu do danych, aby to dla Ciebie sprawdzić. Skontaktuj się ponownie z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69. Przekierujemy rozmowę do zespołu, który zajmuję się bankomatami i wpłatomatami. Specjalista sprawdzi urządzenie podczas rozmowy. Jeśli nie będzie mógł pomóc, przyjmie zgłoszenie. Dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą.
20-03-2018 18:11
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |