Odpowiedz

Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Wpłatomat przy ulicy Nawojowskiej 4 w Nowym Sączu zjadł mi 5000 złotych. Aby połączyć się z infolinią 10 minut melodii i informacja że do 7 dni rozpatrzymy Pana reklamacje. Otrzyma Pan numer reklamcji sms'em.

Mija 20 minut nie ma sms'a potwierdzającego zgłoszenia. Kolejne połączenie z infolinią Pani nie może potwierdzić przyjęcia reklamacji ani sms'em bo to się automatycznie dzieje ale nie zadziałało, ani mailem nie może potwierdzić, ani w bankowości online ING. Żyjemy w czasach telefonów, internetu a prostego potwierdzenia nie mogę otrzymać które da mi spokój że sprawa jest zgłoszona. 

Zawiodłem się na was i nie będę was polecał, ponieważ w momencie pojawienia się problemu nie potraficie go rozpatrzyć w szybki, profesjonalny, ludzki sposób!

Odpowiedz
0 Lajków
adam4551
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
29-09-2017
Wiadomość 1 z 15 (12 877 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

[ Edytowane ]

@adam4551, przykro nam, że opisana sytuacja miała miejsce. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Potwierdzimy Ci, że reklamacja została przyjęta prawidłowo i podamy numer zgłoszenia. Termin 7 dni, o którym napisałaś to maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. Po przeliczeniu urządzenia, zwrócimy pieniądze na Twoje konto. Nasi specjaliści starają się, aby wyjaśnić każde zgłoszenie w jak najszybszym czasie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 15 (12 809 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Nie szukam współczucia, tylko rozwiązania problemu! Jeśli dolożylibyście wszelkich starań to problem byłby już rozwiązany.

Gdyby bankomat wyrzucał sam z siebie pieniądze na ulicę rozwiazalibyscie problem w godzinę bo chodzi o was. Jak chodzi o klienta to już jest dłuższą procedura!

Sprawdźcie wplatomat, przeliczcie pieniądze i oddajcie moje. Jeśli brakuje wam pracowników, chętnie pomogę.
adam4551
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
29-09-2017
Wiadomość 3 z 15 (12 677 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Wpłatomaty mają to do siebie, że ogranicza je ilość banknotów wsuwanych do niego. Całą kwotę dałeś za jednym razem? Rozsądny limit to około 20 sztuk.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 15 (12 658 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Mi dzis zjadl pieniadze. Pech chcial ze ostatnie. W okienku nic nie zalatwilam bo mialam przez aplikacje. Na reklamacje w aplikacji zadnej odpowiedzi. Na infolinii zadnych konkretow. Zero forsy, zero papierow, zero pokwitowan. Nic.
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 5 z 15 (11 550 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Magda_Baranek, po przyjęciu zgłoszenia powinnaś otrzymać jego numer oraz informację o czasie jego rozpatrzenia. Dzięki niemu sprawdzimy wskazane urządzenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 6 z 15 (11 543 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Ale nie otrzymalam nic. Co teraz?
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 7 z 15 (11 535 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

10 minut temu wplatomat zjadl moje 200 zl. Wplatomat numer 8100322. Srodki nie zostaly zakiegowane. Prosze rozwiazac klopot i zwrot srodkow na konto.

To tresc wiadomosci ktora napisalam na biegu w banku. Numer wplatomatu podal pracownik.
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 8 z 15 (11 532 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

[ Edytowane ]

Magda_Baranek Wiadomości w Moim ING rozpatrujemy według kolejności ich wpłynięcia. To może wydłużyć czas oczekiwania na naszą odpowiedź. Tutaj nie mamy dostępu do danych, aby to dla Ciebie sprawdzić. Skontaktuj się ponownie z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69. Przekierujemy rozmowę do zespołu, który zajmuję się bankomatami i wpłatomatami. Specjalista sprawdzi urządzenie podczas rozmowy. Jeśli nie będzie mógł pomóc, przyjmie zgłoszenie. Dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 9 z 15 (11 525 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Zalatwione Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 10 z 15 (11 512 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy