Nie szukam współczucia, tylko rozwiązania problemu! Jeśli dolożylibyście wszelkich starań to problem byłby już rozwiązany.
Gdyby bankomat wyrzucał sam z siebie pieniądze na ulicę rozwiazalibyscie problem w godzinę bo chodzi o was. Jak chodzi o klienta to już jest dłuższą procedura!
Sprawdźcie wplatomat, przeliczcie pieniądze i oddajcie moje. Jeśli brakuje wam pracowników, chętnie pomogę.
Wpłatomat przy ulicy Nawojowskiej 4 w Nowym Sączu zjadł mi 5000 złotych. Aby połączyć się z infolinią 10 minut melodii i informacja że do 7 dni rozpatrzymy Pana reklamacje. Otrzyma Pan numer reklamcji sms'em.
Mija 20 minut nie ma sms'a potwierdzającego zgłoszenia. Kolejne połączenie z infolinią Pani nie może potwierdzić przyjęcia reklamacji ani sms'em bo to się automatycznie dzieje ale nie zadziała