Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze, zgłoszenie

W dniu wczorajszym wpłacałem pieniądze blikiem u Państwa we wpłatomacie przy ul. Grójeckiej w Warszawie. Niestety, wpłatomat wyświetlił informację o awarii, po czym nie oddał pieniędzy, ani potwierdzenia. Próbowałem dodzwonić się na infolinię przez 30 minut, bezskutecznie, na infolinii od kart powiedziano mi, że muszą mnie przełączyć na infolinię zwykłą, gdzie po prawie równiej godzinie ktoś odebral. Pani poinformowała mnie, że moja 'reklamacja' zostanie rozpatrzona do 5 stycznia, chociaż prawdopodobnie szybciej. Pomijając fakt, że jesteśmy przed świętami, że być może te środki były mi potrzebne do życia i średnio jest mi pożyczać od kogoś, żeby w grudniu nie przymierać głodem, to cała obsługa klienta i traktowanie jego jako tego, kto coś 'reklamuje' i powiedzenie mu, że musi czekać 2 tygodnie na odpowiedź w sprawie własnych pieniędzy jest po prostu karygodne. Czy gdybym ja komuś zabral pieniądze i powiedział, że rozpatrzenie ich zwrot w ciągu 2 tygodni, to nie byłaby to zwykła kradzież? W głowie mi się nie mieści, dlaczego jest to wogole legalne, a mówiąc poważnie, wymaga to jakiegoś nagłośnienia, lub być może odwołania się do sądu z mojej strony, gdyż nie zamierzam zadłużać się ze względu na państwa politykę reklamacyjną w stosunku do waszego niedziałającego sprzętu. Czekam pilnie na informację, kiedy odzyskam moje pienądze, zgłoszenie numer 108874/122023.
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel56
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 798 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze, zgłoszenie

Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego działu reklamacji prośbę o przyspieszenie Pana reklamacji. Mamy nadzieję, że uda się szybko sytuację wyjaśnić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 791 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy