12-12-2023 08:16
Proszę o pomoc. W dniu 11.12.2023 dokonywałam wpłaty kwoty 3300 pln we wplatomacie planet cash. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałem wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Otrzymałem informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 04.01.2024. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone do spłaty bieżących zobowiązań. Obsługa na infolinii była bardzo rzeczowa.Jednak czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo odległy.
Nr reklamacji 108395/122023
Bardzo bym prosił o przyśpieszenie tej procedury.
12-12-2023 08:31
Przekazałem numer zgłoszenia do działu reklamacyjnego z prośbą o pilne jego rozpatrzenie.
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |