Odpowiedz

Awaria modulu wplat

Proszę o pomoc. W dniu 11.12.2023 dokonywałam wpłaty kwoty 3300 pln we wplatomacie planet cash. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałem wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Otrzymałem informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 04.01.2024. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone do spłaty bieżących zobowiązań. Obsługa na infolinii była bardzo rzeczowa.Jednak czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo odległy.
Nr reklamacji 108395/122023
Bardzo bym prosił o przyśpieszenie tej procedury.

Odpowiedz
0 Lajków
Ryndycz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 043 wyświetleń)

Re: Awaria modulu wplat

Przekazałem numer zgłoszenia do działu reklamacyjnego z prośbą o pilne jego rozpatrzenie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (2 040 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy