Odpowiedz

Awaria modulu wplat

Proszę o pomoc. W dniu 11.12.2023 dokonywałam wpłaty kwoty 3300 pln we wplatomacie planet cash. Wplatomat zabrał pieniądze, po czym pojawił się komunikat 'awaria modułu wpłat'. Nie otrzymałem wydruku, pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie.
Otrzymałem informację, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 04.01.2024. Dla mnie to za długo, pieniądze były przeznaczone do spłaty bieżących zobowiązań. Obsługa na infolinii była bardzo rzeczowa.Jednak czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo odległy.
Nr reklamacji 108395/122023
Bardzo bym prosił o przyśpieszenie tej procedury.

Odpowiedz
0 Lajków
Ryndycz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 047 wyświetleń)

Re: Awaria modulu wplat

Przekazałem numer zgłoszenia do działu reklamacyjnego z prośbą o pilne jego rozpatrzenie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (2 044 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy