Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze, zgłoszenie

W dniu wczorajszym wpłacałem pieniądze blikiem u Państwa we wpłatomacie przy ul. Grójeckiej w Warszawie. Niestety, wpłatomat wyświetlił informację o awarii, po czym nie oddał pieniędzy, ani potwierdzenia. Próbowałem dodzwonić się na infolinię przez 30 minut, bezskutecznie, na infolinii od kart powiedziano mi, że muszą mnie przełączyć na infolinię zwykłą, gdzie po prawie równiej godzinie ktoś odebral. Pani poinformowała mnie, że moja 'reklamacja' zostanie rozpatrzona do 5 stycznia, chociaż prawdopodobnie szybciej. Pomijając fakt, że jesteśmy przed świętami, że być może te środki były mi potrzebne do życia i średnio jest mi pożyczać od kogoś, żeby w grudniu nie przymierać głodem, to cała obsługa klienta i traktowanie jego jako tego, kto coś 'reklamuje' i powiedzenie mu, że musi czekać 2 tygodnie na odpowiedź w sprawie własnych pieniędzy jest po prostu karygodne. Czy gdybym ja komuś zabral pieniądze i powiedział, że rozpatrzenie ich zwrot w ciągu 2 tygodni, to nie byłaby to zwykła kradzież? W głowie mi się nie mieści, dlaczego jest to wogole legalne, a mówiąc poważnie, wymaga to jakiegoś nagłośnienia, lub być może odwołania się do sądu z mojej strony, gdyż nie zamierzam zadłużać się ze względu na państwa politykę reklamacyjną w stosunku do waszego niedziałającego sprzętu. Czekam pilnie na informację, kiedy odzyskam moje pienądze, zgłoszenie numer 108874/122023.
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel56
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 516 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze, zgłoszenie

Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego działu reklamacji prośbę o przyspieszenie Pana reklamacji. Mamy nadzieję, że uda się szybko sytuację wyjaśnić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 509 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy