05-10-2021 14:47
Witam
Jestem wściekła i nie wiem gdzie się udać po pomoc. Dokładnie 01 września wpłacałam 4000 zł na konto prywatne. Automat po przyjęciu karty i gotówki wyświetlił informację o awarii, zabrał i kartę i kasę. Spokojnie, zdarzało mi się nie raz (korzystam z wpłatomatu bardzo często i wpłacam także większe kwoty). Został wezwany pracownik banku, powiedział jak zgłosić reklamację, jeszcze patrzyliśmy czy czasem nie wróci kasy ale niestety pracownik mówił że na pewno już nie wyda żeby zgłosić reklamację i będzie ok. Pomijam czas po jakim udało mi się dobić na infolinię. Po długich oczekiwaniach na odpowiedź uzyskałam informację, że wszystko na koncie jest ok. Okazało się, że zbadali moje inne konto i inną kartę niż reklamowane. Potem znów czekanie i sprawdzanie właściwego konta. Odpowiedź że maszyna została przeliczona i że nie ma nadwyżki. Szok i niedowierzanie, gdzie jest moja kasa. Przepycham się z bankiem od 01 września, nie mam kasy i nie mam pomocy z ich strony. Poprosiłam o sprawdzenie monitoringu o to żeby porozmawiali z pracownikiem. Nic, mogą tylko przeliczyć maszynę i na tym się kończy. Zastanawiam się czy dobrą przeliczyli ... Czuję się jakby mój bank okradł mnie z mojej kasy. Nie wiem co rozbić dalej, może ktoś miał podobnie, gdzie szukać pomcy?
05-10-2021 14:56
@Marta4 Chciałabym pomóc w tej sprawie. Skontaktowałam się z Tobą w wiadomości prywatnej.
05-10-2021 17:23
05-10-2021 21:47
@Seba2 Przez społeczność nie możemy sprawdzić dla Ciebie niczego w naszych systemach, ale jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszych analityków, to możesz się od niej odwołać i jeszcze raz poprosić o weryfikację Twojego zgłoszenia. Odwołanie możesz zgłosić na czacie w swojej bankowości internetowej, telefonicznie 32 357 00 69 lub w dowolnym oddziale naszego banku.
06-10-2021 09:18
U nas był monitoring i to mnie wkurza że powiedzieli że nie rozpatrują takich rzeczy w oparciu o monitoring, mają wiec narzędzia ale nie chcą ich wykorzystać.
06-10-2021 09:19
Ile razy miałabym pisać to samo, już dwa razy odrzucili moją odpowiedź. Pozostałam bez 4000 zł i bez żadnej pomocy.
07-10-2021 13:32
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proponuję ponowne odwołanie od reklamacji. Jeśli jednak to nie przyniesie skutku może Pani dodatkowo:
- zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich – jeśli sprawa:
nie była wcześniej rozstrzygana w sądzie powszechnym ani polubownym, dotyczy kwoty do 12 000 zł,
- złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem,
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego przeciwko ING Bankowi Śląskiemu S.A. właściwego dla miejsca siedziby banku, tj. dla miasta Katowic. W przypadku powództwa o roszczenie majątkowe, może być ono wytoczone przed sądem powszechnym, w którego okręgu znajduje się zakład główny lub oddział banku, z którego działalnością roszczenie pozostaje w związku. W przypadku powództwa o zawarcie umowy, ustalenie jej treści, o zmianę umowy oraz o ustalenie istnienia umowy, jej wykonanie, rozwiązanie lub unieważnienie, a także o odszkodowanie z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, można wytoczyć powództwo przed sądem powszechnym miejsca jej wykonania.
Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla Pani pozytywnie jak najszybciej.
03-11-2022 19:06
03-11-2022 19:33
03-11-2022 19:37
Proszę, napisz czy w tej sprawie składałeś u nas odwołanie od swojej reklamacji?
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |