Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

Witam

 

Jestem wściekła i nie wiem gdzie się  udać po pomoc. Dokładnie 01 września wpłacałam 4000 zł na konto prywatne. Automat po przyjęciu karty i gotówki wyświetlił informację o awarii, zabrał i kartę i kasę. Spokojnie, zdarzało mi się nie raz (korzystam z wpłatomatu bardzo często i wpłacam także większe kwoty). Został wezwany pracownik banku, powiedział jak zgłosić reklamację, jeszcze patrzyliśmy czy czasem nie wróci kasy ale niestety pracownik mówił że na pewno już nie wyda żeby zgłosić reklamację i będzie ok. Pomijam czas po jakim udało mi się dobić na infolinię. Po długich oczekiwaniach na odpowiedź uzyskałam informację, że wszystko na koncie jest ok. Okazało się, że zbadali moje inne konto i inną kartę niż reklamowane. Potem znów czekanie i sprawdzanie właściwego konta. Odpowiedź że maszyna została przeliczona i że nie ma nadwyżki. Szok i niedowierzanie, gdzie jest moja kasa. Przepycham się z bankiem od 01 września, nie mam kasy i nie mam pomocy z ich strony. Poprosiłam o sprawdzenie monitoringu o to żeby porozmawiali z pracownikiem. Nic, mogą tylko przeliczyć maszynę i na tym się kończy. Zastanawiam się czy dobrą przeliczyli ... Czuję się jakby mój bank okradł mnie z mojej kasy. Nie wiem co rozbić dalej, może ktoś miał podobnie, gdzie szukać pomcy?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Marta4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
05-10-2021
Wiadomość 1 z 10 (10 506 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

@Marta4 Chciałabym pomóc w tej sprawie. Skontaktowałam się z Tobą w wiadomości prywatnej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (10 502 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

Jestem w takiej samej sytuacji jak Pani.
W trakcie wpłacania pieniędzy wpłatomat wyłączył się, wpłacanej kwoty nie zaksięgował.
Bank warunkowo przelał mi środki.
Bo rozpatrzeniu reklamacji okazało się że bank pomniejszył moją wpłatę o 600zł. Tłumacząc się że nie ma większej nadwyżki w wpłatomacie.
Ponownie złożyłem reklamację z prośbą o zabezpieczenie monitoringu. Odpowiedź banku:
Reklamacja nie uznana, brak monitoringu w maszynie. Choć prosiłem o monitoring pomieszczenia wpłatomatu. Zdarza się, że po uruchomieniu wpłatomatu, maszyna wydaje banknoty , które nie zostały przeliczone przed awarią. Co z nimi można się domyślić ...
Czuję się oszukany przez bank.
Seba2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
05-10-2021
Wiadomość 3 z 10 (10 475 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

@Seba2 Przez społeczność nie możemy sprawdzić dla Ciebie niczego w naszych systemach, ale jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszych analityków, to możesz się od niej odwołać i jeszcze raz poprosić o weryfikację Twojego zgłoszenia. Odwołanie możesz zgłosić na czacie w swojej bankowości internetowej, telefonicznie 32 357 00 69 lub w dowolnym oddziale naszego banku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 10 (10 453 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

U nas był monitoring i to mnie wkurza że powiedzieli że nie rozpatrują takich rzeczy w oparciu o monitoring, mają wiec narzędzia ale nie chcą ich wykorzystać.

Marta4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
05-10-2021
Wiadomość 5 z 10 (10 415 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

Ile razy miałabym pisać to samo, już dwa razy odrzucili moją odpowiedź. Pozostałam bez 4000 zł i bez żadnej pomocy.

Marta4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
05-10-2021
Wiadomość 6 z 10 (10 414 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proponuję ponowne odwołanie od reklamacji. Jeśli jednak to nie przyniesie skutku może Pani dodatkowo: 

- zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich – jeśli sprawa:
nie była wcześniej rozstrzygana w sądzie powszechnym ani polubownym, dotyczy kwoty do 12 000 zł,
- złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem,
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego przeciwko ING Bankowi Śląskiemu S.A. właściwego dla miejsca siedziby banku, tj. dla miasta Katowic. W przypadku powództwa o roszczenie majątkowe, może być ono wytoczone przed sądem powszechnym, w którego okręgu znajduje się zakład główny lub oddział banku, z którego działalnością roszczenie pozostaje w związku. W przypadku powództwa o zawarcie umowy, ustalenie jej treści, o zmianę umowy oraz o ustalenie istnienia umowy, jej wykonanie, rozwiązanie lub unieważnienie, a także o odszkodowanie z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, można wytoczyć powództwo przed sądem powszechnym miejsca jej wykonania.

 

Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla Pani pozytywnie jak najszybciej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 7 z 10 (10 340 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

Cześć, zostałem także okradziony przez ING wpłacając pieniądze w wpłatomacie, wyskoczył błąd i teraz bank twierdził ze wpłaciłem 1000 zł a nie 2600, jest to kradzież, i praktyka godna napiętnowania, oczywiście na łamach prasy( w tym kraju inaczej sporu nie rozwiążesz). Szykuje artykuł na łamach paru portali, opisz mi proszę sytuacje chronologicznie i podeslij proszę na adres lukaszkonkel1@gmail.com
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz_Konkel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-11-2022
Wiadomość 8 z 10 (8 603 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu-ukradł 10 000!

Cześć, zostałem także okradziony przez ING wpłacając pieniądze w wpłatomacie, wyskoczył błąd i teraz bank twierdził ze wpłaciłem 1000 zł a nie 2600, jest to kradzież, i praktyka godna napiętnowania, oczywiście na łamach prasy( w tym kraju inaczej sporu nie rozwiążesz). Szykuje artykuł na łamach paru portali, opisz mi proszę sytuacje chronologicznie i podeslij proszę na adres lukaszkonkel1@gmail.com,
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz_Konkel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-11-2022
Wiadomość 9 z 10 (8 601 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze, reklamacja odrzucona

Proszę, napisz czy w tej sprawie składałeś u nas odwołanie od swojej reklamacji?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 10 z 10 (8 597 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy