02-09-2018 16:41
04-09-2018 14:11
Napisz nam czy Twoja sprawa jest wyjaśniona? Chcielibyśmy Ci pomóc, dlatego wczoraj napisałam do Ciebie wiadomość prywatną na Społeczności.
04-09-2018 15:13
04-09-2018 18:00
Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Sprawa wymagała dodatkowego rozliczenia urządzenia. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrywać takie zgłoszenia.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |