02-09-2018 16:41
04-09-2018 14:11
Napisz nam czy Twoja sprawa jest wyjaśniona? Chcielibyśmy Ci pomóc, dlatego wczoraj napisałam do Ciebie wiadomość prywatną na Społeczności.
04-09-2018 15:13
04-09-2018 18:00
Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Sprawa wymagała dodatkowego rozliczenia urządzenia. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrywać takie zgłoszenia.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |